Ik denk dat dat door je profielnaam komt, "Glimmer" stel ik me een stralende blonde vrouw bij voor met veel sieraden. Geen idee waarom.
@Micchan Ik zie een soort anime meisje voor me. @Debaky Volks type die zich de kaas niet van het brood laat eten. Zo een moeder waar het halve schoolplein een klein beetje bang voor is, en die de andere helft hilarisch vind.
Ik dacht dat niet écht he? Maar mn associatieve hersenhelft wil niet altijd even goed luisteren naar de rationele. Wel een mooie betekenis van je nickname. Ik heb alleen wel kans dat ik vanaf nu een manke condor voor me zie
Wahahhaa viezig? Wat bedoel je met viezig? Hilarische topic trouwens Mijn naam zijn trouwens de letters van mijn kids en mijn man
Ohhhh my... daar had ik nu echt nog NOOIT van gehoord kom er nu dus achter dat de nick die ik zo zorgvuldig heb samengesteld natte scheet betekent?? Ik geloof dat ik even met beheer in gesprek moet...
Ik zie een knappe Marokkaanse dame met een mooie bos donkere krullen. Geen idee hoe ik aan dat beeld kom en of het klopt.
In verband met je nick dat ik aan een teer figuur (tere bloem), wat ook wel klopt toen ik je foto zag. Je bent heel tenger, met fijne gelaatstrekken. Maar ik denk ook meteen aan ijdelheid vanwege de mythe, maar die indruk heb ik hier nog nooit van je gekregen.
Hahahaha ik ga stuk hier, waarom heeft het 7 jaar geduurd voor iemand mij hierop heeft gewezen? Het is overigens gewoon mijn voorletters en achternaam gehusseld, jullie geloven het vast niet als ik zeg dat mijn e-mailadres (yes ook zakelijk) ook met deze letters begint?
Ik meen mij te herinneren dat dit al eens eerder ter sprake is gekomen in een topic over de betekenis van topicnamen. Zelfs de uitleg die je nu geeft komt me bekend voor. Iemand raadde je toen aan om eens te Googlen op het woord 'shart'