Ik ben niet heel ijdel nee.. wel tot een bepaalde hoogte maar niet extreem tenger ben ik idd wel maar kan wel goed tegen een stootje.
Grappig! Ik had dus verwacht dat @suus1983 een beetje een oridanair uiterlijk zou hebben, en donker haar Maar ze is een harstikke leuke vrouw, haha Bij @mamabri denk ik aan een slanke vrouw, kort bruin haar, beetje witte huid en koltrui op een jeans ofZo Ik ben overigens ook wel benieuwd wat jullie dan over mij denken, haha
Als een beetje nerdy techneut Je foto heb ik al gezien dus daar valt niks meer over te twijfelen haha
Dat herinner ik me ook, vandaar dat ik dacht dat het wel bekend was en dus een bewuste keuze om het zo te laten..
Ik probeer wel eens jou naam uit te spreken in gedachten, ik begrijp nu waarom dat telkens niet helemaal lukt.
@suus1983 Jij zag er ook echt heeeel anders uit! Haha Ik dacht altijd, donker haar, niet te lang haar en een beetje nors/streng Sorry
Volgens denken veel mensen dat ik zo'n bitcherig schooljuf type ben Je weet wel... zo'n brilletje op het puntje vd neus en vingertje wijzend. Maar nee hoor... ik ben een heerlijk adhd type die vaak eerst zegt voordat ze denkt (wat fijn dat je hier altijd nog je bericht kan wijzigen haha). Maar alles wat ik zeg komt uit een heel goed hart .
@Debaky zeg ik altijd deebaakie haha. @Manque spreek ik uit als mank/mankuh, zit er tussen in. @Micchan spreek ik uit als Miksjan. Nog meer leden met gekke namen?
Klopt... en dan met name als ik moe wordt en de adhd de overhand krijgt Krijg ook vaak de vraag van me man of ik niet ff rustig op me kont kan gaan zitten... wanneer ik om 21.30 in de avond nog van alles in huis aan het opruimen ben
Hahahaha... letters van me kids.. maar eigenlijk moet er nu nog wat achterkomen ivm de laatste uk haha