Is een geintje he je komt op mij niet dom over. Maar blijkbaar zit er toch iets in je reacties waardoor mensen denken dat je blond bent. Maar ik weet niet wat... Zijn je dochters wel blond of klopt dat plaatje ook niet
@fafa Misschien heb je wel een punt wat betreft '' Viezig '' Als ik aan het Urbexen ben dan kan het blubber nog letterlijk in mijn bilnaad zitten. Maar buiten het schoolplein ( ik vermijd het schoolplein namelijk ) ben ik altijd verzorgd maar niet te, kan er bijvoorbeeld geen moment wakker van liggen om een dag zonder make up naar school te moeten zeg maar. Ben wel het type dat ik echt schijt ( weer viezigheid ) heb aan wat andere mensen van mij denken en heb inderdaad wel een uitgesproken mening
Mietjan, maar het wordt vaak als een k gelezen ja, ik word regelmatig Mic (als in Microphone) genoemd.
Ik heb mezelf gewoon als plaatje natuurlijk, maar doe ook even mee nog met een andere foto! Dit ben ik. @Micchan Jij bent zoooo anders dan ik me had voorgesteld! Zo leuk om eindelijk gezichten achter de namen te zien.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie mij zien. 'Streng gereformeerd' en met een gezin van 6 kinderen.
Rok op de knie of langer, degelijk bovenstuk (geen inkijk). Lange haren maar vaak vast/opgestoken. Geen make up, weinig sieraden Maat 40 met een echte mamabuik
Haha.. geweldig!! Rok op de knie klopt niet.. altijd korter Bovenstuk zonder inkijk klopt Lange haren opgestoken klopt Geen make-up klopt (heb ik niet nodig ) Weinig sieraden klopt Maar 40 en mamabuik klopt niet; maat 36 en een platte buik
Zeer degelijk: geen blote benen of decolleté, losse kleding, haren opgestoken, geen make-up, geen felle kleuren.
Geen beeld eigenlijk. Beetje zoals ik dat van vele heb hier: lang, blond, stevig, Hollands. Naarmate iemand meer over zichzelf verteld komt daar soms verandering in. Bril op, kort/lang haar, dik/dun, kak/vrij/tokkie/oppervakkig/geitenwollensokken/hipster/pittigkort
Ik ben ook benieuwd naar het beeld dat mensen van mij hebben maar ja, ik heb mijn avatar al. Misschien van de tijd dat ik dat nog niet had?