Lang niet (1.67m). Wel donkerblond. Stevig zijn de meningen over verdeeld bmi is nog goed maar bij mijn zussen te laag dus ik ben dik bij hun Hollands klopt ook. Moeder van 4. Reformatorisch.
Jong (<30), slank, brunette, geeft om uiterlijk maar is daarin niet doorgeslagen, niet bang om te zeggen wat ze denkt.
Iemand die graag werkt, altijd goed gekleed met de juiste make up en sieraden. Slank, 1m70/1m75 Voor de kinderen alles prima op orde
Haha nee, ook bruine haren. Al worden de oudste twee wel steeds meer ‘donkerblond’. Waar dat vandaan komt weet ik niet
Ik denk bij gereformeerd altijd aan sjaaltjes. Rok tegenwoordig niet perse. Maar die sjaaltjes, ik weet niet wat dat is.
Haha wat leuk. Ik ben heel bleek, na een beetje zon zo rood als een kreeft. Veel sproeten. Als kind oranje rood haar, nu is het wat dieper rood, kastanje. Maar wel vaak stoer gekleed, dat klopt Veel zwart, jeans met oversized houthakkersblouse, altijd dr. Martens of sneakers.
Ik heb zelf een gereformeerde achtergrond, en zie bij streng gereformeerd ook altijd de donkerblauwe rokken met witte blouses en een sjaaltje voor me haha. Maar bij jou heb ik dat ik op de een of andere manier niet. Wel netjes, maar niet zo donkerblauw-wit saai... En wel met een goede smaak denk ik, want de foto's van je huis vond ik echt prachtig.
Op de sneakers na heb je het aardig goed alleen ipv Indonesisch bloed heb ik italiaans bloed. Loop het liefst idd in een spijkerbroek en een leuk shirt maar vind het ook leuk om me helemaal op te doffen. Op sneakers loop ik eigenlijk alleen in de zomer.
In jouw ogen denk ik wel een beetje degelijk. Maar absoluut blote benen, liefst t hele jaar. Losse kleding ook niet, felle kleuren soms, net hoe mn bui is.
Hahaha, laat mijn man het maar niet horen. Dat is zijn ergste nachtmerrie dat ik kortpittig thuis kom van de kapper.
Geen donkerblauw-wit-saai en al helemaal geen sjaaltjes. Hou wel van klassieke kleding. (Tommy Hlfifer, Ralph Lauran style) Heb in een ander topic trouwens pas een foto van mezelf geplaatst. De allemaal zoeken in mn geschiedenis als jullie nieuwsgierig zijn... En bedanjt voor t compliment over mn huis. Ik hou van inrichten en stylen!