Hoi, we hebben best druk, donker behang op de kamer van ons kindje (1muur maar en eronder zit beton) maar omdat we nu het bed daar naar toe gaan verplaatsen en de kast van die kant vandaan komt, wil ik iets doen om het te laten breken. Heeft een van jullie HET idee voor mij, op nieuw behangen is de aller laatste optie, liefst niet
Kun je er niet gewoon overheen verven? Ik had ooit een dergelijk euvel. in een effen neutrale kleur is zo'n patroonbehang (hoewel nóg niet ideaal) stukken beter te verdragen...
oke oke, maar liefst willen we gewoon dit behang behouden maar schilderen en opnieuw behangen is de aller laatste optie, ik wil graag ándere opties haha
Gordijnroede bevestigen en een gordijn in egale kleur (of transparant zodat het behang er licht doorheen komt) voor de muur hangen Weet niet of dit handig is voor op een kinderkamer....
Een stuk hout in kleur geverfd er voor monteren? Bijv steigerhout of MDF? Kan daar het bedje tegen staan. (ik heb helaas het drukke patroontje niet gezien)
Bedankt tot zo ver, het behangprintje wat we hebben is eigenlijk niet zo heel mooi en vooral niet voor een kinderkamer, maar een plank ervoor en schilderen is ook een goeie! de spiegel trouwens ook. ik ga eens kijken wat we gaan doen! Bedankt
Gewoon verven? Een houten paneel er tegenaan schroeven? Wil je niet behangem vanwege het geld of omdat het een rotklus is. Als het een rotklus is : even doorbijten en er glasweefselbehang opplakken. Zo ontzettend simpel en snel te doen! En anders een kast ervoor zetten, naast het bedje. succes.
Wij hebben op zoon zijn muur een muursticker geplakt. Breekt heel erg mooi en ontzettend makkelijk er op te plakken. Je hebt ontzettend veel keus.
Of een aantal schilderdoeken kopen bij de xenos of action en die in een egale kleur verven met de voetjes of handjes erop of een stof erom heen nieten. Een soort prikbord.