Advies nodig: Weekendje Antwerpen boeken?

Discussion in 'De lounge' started by Maccy, Jul 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maccy

Maccy Bekend lid

Dec 26, 2008
    513
    0
    0
    Hey meiden,
    ik heb even jullie advies nodig, want ik heb nog nooit een reis of arrangement op internet besteld. Mijn moeder en ik willen deze zomer mijn oma (92 jaar, en afkomstig uit Antwerpen) meenemen voor een weekendje in deze mooie stad. Hebben jullie goede ervaringen met websites waar ik dit kan boeken? Alle andere tips over overnachting enzo in Antwerpen zijn ook meer dan welkom!

Alvast bedankt!

Maccy

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Met 3 personen weet ik het niet, maar wij boeken altijd via weekendjeweg.nl

Veel plezier, Antwerpen is erg leuk, wij komen er bijna elke 2 weken :)

3. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,111
    1,798
    113
    Kraamverzorgende
    Hey!

Wat een leuk idee zeg!
    Ben 2 jaar geleden met vriendlief een lang weekendje Antwerpen geweest en was echt super :D
    Wij hadden geboekt bij booking.com, dit is ons erg goed bevallen en zou zeker een kijkje nemen op de website... (weet het niet zeker maar kan volgens mij alleen met een creditcard)
    Wij hadden als hotel Hotel Florida uitgezocht (tegenwoordig Leonardo Hotels als ik mij niet vergis) dit was een simpel 3* hotel maar wel een onwijs aardig staff. Wij hadden alleen ontbijt erbij gedaan zodat je de rest van de dag voor jezelf had en niet perse op een bepaald tijdstip terug hoeft te zijn. Het hotel is recht tegenover het cs en de dierentuin en niet te ver van de winkelstraat...
    Wij waren trouwens met de trein gegaan...

Alvast heel veel plezier toegewenst!

Liefs Elena

4. mroos

mroos Niet meer actief

ik vind booking.com altijd een fijne site:)

5. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0
    je kunt op weekendje weg ook soms nog leuke aanbiedingen vinden, en antwerpen is helemaal geweldig! Let wel, sommige buurten kun je beter wegblijven, en ook niet logeren... ik weet dat het Florida hotel nogal last heeft van zwervers, die letterlijk op het koningin astridplein slapen!(bij het centraal station)
    wij hebben meestal het residence hotel, alles op loopafstand te doen, en je ligt in een enigszins goede buurt. Je loopt eigenlijk zo de winkelstraat in!
    Let wel als je met de auto gaat, in de binnenstad van antwerpen zijn ze nu aan het werken, dus een goed tom tom is aanbevolen! Als je lukraak op goed gevoel gaat rijden kom je er meestal niet, aangezien alles 1 richting is!
    En nog niet te spreken dat je vrij snel in een 'buitenlandse buurt' zit (begrijp me niet verkeerd, niks tegen buitenlanders, maar ik voel me daar niet altijd op mn gemak)

succes en veel plezier!

x

6. Maccy

Maccy Bekend lid

Dec 26, 2008
    513
    0
    0
    Ik zag Hotel Leonardo ook al staan, zag er best leuk uit. Ik moet nog eens even kijken waar mijn oma allemaal naar toe wil, want winkelen is toch niet echt haar ding. (mevrouw weeg 32 kilo en ervan overtuigd dat kleding in haar geval weggooid geld is :p)

Bedankt voor de tip, altijd goed om in het achterhoofd te houden! Residence Hotel zal ik eens op gaan zoeken. Gelukkig gaan we met de trein, dus geen tom tom dramas voor ons. :)

Bedankt meiden!

Share This Page