- hopen op een broertje of zusje voor Ivan - een leuke parttime baan - dit huis waar we nu wonen helemaal opgeknapt naar onze wensen - nog steeds stapel gek op elkaar!
In 2010 wilde ik waarschijnlijk een zelfde leven als nu met een andere werkgever... Nou dat is aardig gelukt, alleen heet mijn werkgever UWV.. en op zich vind ik dat helemaal niet erg op het moment (lekker relaxt zwangeren) maar ik hoop toch wel in 2014 weer een echt leuke baan te mogen vinden. Dus voor over 5 jaar: - still happily married - drie gezonde, blije kinderen - een leuke, passende baan - gezondheid behouden voor ons allen - opa en oma's in goede gezondheid en vooral dat mijn zus en neef in rustiger vaarwater mogen komen te zitten en meer kunnen genieten van het leven!
Zoals nu maar dan met een kindje erbij en graag 8u aaneengesloten slaap per nacht als standaard (dus inclusief gelukkig getrouwd met mn lief en allemaal in goede gezondheid). Het zou geweldig zijn als onze ouders nog in staat zijn om zo veel te doen met en voor de kinderen. Dus ook zij in goede gezondheid. Uiteraard idem voor de rest van de fam en mijn vrienden... Ik hoop dat mn zusje dan weer helemaal gezond is en heel gelukkig met een lieve man. En het zou heel fijn zijn als mn lief zn droombaan heeft over 5 jaar. En ik nog steeds blij ben bij mn huidige werk.
Geen idee eerlijk gezegd. Het leven is en blijft onvoorspelbaar... Maar waar ik op hoop weet ik wel! Dat we met zijn vier een hecht gezin vormen en mijn man en ik een goed koppel, dat ik slanker ben, dat we een eigen huisje met tuin hebben, dat de kindjes een leuke hobby hebben en vol zelfvertrouwen en deugnieterij zitten, een goede gezondheid voor al onze familieleden, wat meer rust in mijn hoofd.
Ik zou het echt niet weten.. Als ik kijk naar mijn leven 5 jaar geleden; net samenwonend, totaal niet bezig met kinderen, voor een baas werken en vaak op vakantie.. Mijn leven nu; getrouwd, 2 kinderen, eigen bedrijf en af en toe een weekendje weg.. Had iemand mij verteld dat mijn leven er nu zo uit zou zien had ik diegene kei hard uitgelachen.. Ik kan alleen zeggen hoe ik hoop dat mijn leven er over 5 jaar uitziet.. Nog steeds gelukkig getrouwd, gezonde kindjes, een goed lopend eigen bedrijf en het bedrijf wat we nu al hebben. Dat we ons droomhuis hebben gekocht en dat we genieten van elkaar en de mensen om ons heen.
Over vijf jaar: - Zijn mijn vriend en ik getrouwd - Zijn we samen met ons zoontje en dochtertje die dan al een flinke tijd naar school gaat (ze gaan hier al als ze twee zijn, snik snik ) - Heb ik een leuke parttime baan (zou het liefst volledig thuisblijven, maar mag niet van vriend ) - Hoop ik vooral dat mijn zus en zwager niet meer door alle ellende moeten maar al lang een kindje in hun armen hebben, en ik er dus een neefje of nichtje bij heb Dat zijn mijn wensen/dingen waar ik op hoop
Leuk om later terug te kunnen lezen. Vorige topic heb ik niet gereageerd, ben wel al bijna 6 jaar lid, maar kwam niet veel in de lounge. Volgens mij willen de meeste mensen hetzelfde. Gezondheid, geluk, alles goed met kinderen. Ik ook. Maar hoe ik hoop hoe het over 5 jaar zal zijn: * de mogelijkheid om een groter huis te kopen of deze al gekocht te hebben; * opleiding afgerond en leuke baan; * naaicursus afgerond en dat ik al onze kleding zelf maak; * nog een kindje van 2 of 3 jaar; * dat mijn oudste zijn ontwikkelingsachterstand heeft ingehaald; * en mijn jongste gewoon lekker gaat slapen 's avonds
Over 5 jaar.. Dan zijn we 4 jaar getrouwd Nog allemaal even gezond en gelukkig Hebben we mischien toch nog wel een kleine erbij Ben ik 10 kilo aangekomen :d Zijn we verhuisd maar wel in dezelfde buurt Heb ik alweer 5 jaar mn rijbewijs Verder... Blijven we wie we zijn
We hebben inmiddels alles wat we ons maar kunnen wensen (keihard voor gewerkt de laatste twintig jaar), dus als we alles kunnen behouden en we verder ons heerlijke leven hier kunnen voortzetten met al onze dierbare familie en vrienden in goede gezondheid....dan ben ik óók over vijf jaar een zeer gelukkig en dankbaar mens!
over 5 jaar , hoop ik vooral dat iedereen van wie ik hou gezond en gelukkig is en als ik dan een beetje wensen mag hebben hoop ik over 5 jaar ; -getrouwd te zijn -een tweede kindje rond te hebben rennen -dochter die gelukkig is op school -nieuwe keuken of misschien een nieuwe woning, daar ben ik nog niet over uit
Over 5 jaar hoop ik inmiddels 3 wondertjes te mogen hebben, (nu 2 bezig met icsi), dat we dan allemaal gezond en gelukkig zijn dat vind ik wel het allerbelangrijkste! Dat we dan eindelijk ons andere huis verkocht hebben en we financieel een stuk ruimer komen. En ik evt wat meer thuis kan zijn bij kids. (werk nu maar 20 uur hoor nachtdiensten in zorg). Dat we een grote verbouwing hebben kunnen laten plaatsvinden. En dat al mijn naasten en dierbaren nog gezond en wel om me heen staan!
Dan hoop ik verhuisd te zijn en heb ik twee prachtige kinderen van vijf en zeven (en stiekem hoop ik dat er dan ook een derde is of op komst is. En hoop ik dat iedereen die me lief is er nog steeds mag zijn..
Over 5 jaar hoop ik nog steeds gelukkig getrouwd te zijn, hoop ik in een mooi huis te wonen, zit mijn dochter ak een jaar op school en willen we misschien wel een 2e kleintje
ik zie mijn leven over 5 jaar: bijna hetzelfde als nu, alleen dan met 3 kids van 7,5 7,5 en 9 jaar. Bizar eigenlijk dat ze dan al zo groot zijn! Ik hoop dat mijn oudste dan niet meer stottert (voor hemzelf lijkt me dat fijner) en ook dat mijn jongste nogsteeds in goede gezondheid verkeerd. ook ik hoop dat ik dan al mijn dierbaren nog bij me mag hebben.
5 jaar geleden was ik nog geen lid, maar ik las al wel aardig mee Ik denk dat ik toen zou hebben gezegd, dat ik heel graag een kindje wilde. nu 5 jaar later is dat wel uitgekomen, heb er nu zelfs al 2, was niet echt de bedoeling, had toen in mijn hoofd dat ik voorlopig 1 kindje wilde tot hij of zij een jaar of 3 zou zijn en we voor een 2e zouden proberen zodat ik het eerste kindje genoeg aandacht kon geven, helaas is dat niet gelukt, begrijp mij niet verkeerd ik hou ongelofelijk veel van mijn 2e kindje maar ik had het altijd anders gezien als ik nu vooruit zou mogen kijken, dan zou ik zeggen! hopelijk zijn we nog allemaal gezond!, hebben wij een huisje met een tuin, vind ik mijn man weer wat leuker en heb ik vrolijke gelukkige kindjes
Over 5 jaar hoop ik wat gezonder te zijn, nog steeds een gelukkig gezin te vormen met mijn man en 2 dochters (en wie weet nog wel meer kinderen als dat zo voorbestemd is, maar als dat niet zo is dan vind ik het ook prima) en wonen we inmiddels niet meer hier.
- zijn we een gelukkig gezond gezin! - dan ben ik 10 jaar samen met me partner.. hopelijk eindelijk getrouwd... - de kinderen hebben het leuk op school. - dan hoop ik dat ik een leuke baan met opleiding heb. - hopelijk hebben wij een mooier groter huis gekocht!
Gelukkiger ben. Ziekte niet verslechtert. lichaam heb wat ik als doel gesteld heb. Ik heel misschien dan toch nog een keertje zwanger mag zijn. mijn lichaam het aan kan. wens is zo groot
Ik hoop over 5 jaar nog steeds gelukkig getrouwd te zijn. Ik hoop dat ik nog steeds mijn huidige baan heb (ik heb al een vast contract) en ik hoop dat we een huis hebben kunnen kopen En natuurlijk hoop ik dat mijn zoon verder op aan het groeien is tot een leuke jongen met plezier in het leven!