Ik verwacht best veel. Ik ben dan 4, 5 jaar getrouwd.. Over 5 jaar hoop ik mijn diploma te hebben & met een eventuele vervolg studie bezig te zijn + een leuke uitdagende baan. Ik wil dan graag verhuisd zijn, misschien zelfs 2 keer. En we hebben dan hopelijk nog een kindje gekregen!
Ik hoop dat wij er 1 of heeel misschien 2 kindjes erbij hebben mogen krijgen Verder hoop ik eindelijk verhuist te zijn en een contract voor onbepaalde tijd te hebben bij mijn huidige werkgever. Het belangrijkste vind ik toch wel de gezondheid van alle naasten om mij heen
Ik hoop dan beslist te hebben welke richting ik aan wil met bepaalde zaken in mijn leven. Voor de rest hoop ik "zo gezond mogelijk" te blijven en niet te veel last meer te hebben van mijn epilepsie. Werk blijven hebben in de job waar ik nu zit en eventueel nog een paar uur meer (binnen dit en 5 jaar gaan er een paar collega's op pensioen). Ofwel iets soortgelijk dichterbij huis te vinden. En gelukkig getrouwd te zijn - volgend jaar - en nog een paar reizen gedaan hebben met mijn partner .
Ik hoop gelukkig en gezond te zijn met mijn gezin en naaste familie. Hopelijk doorgroeien in de carrière (zowel ik als man), of als de crisis nog erger wordt: onze banen behouden Rond die tijd een paar leuke reizen maken met onze bijna pubers
Over 5 jaar hoop ik dat wij gezond zijn, mijn familie en vrienden iedereen waar ik van hou. Verder zou een derde kindje helemaal super zijn. Ik ben nu erg gelukkig dus verder wens ik niks! Samen zijn met mijn gezinnetje dat is voor mij het allerbelangrijkste!
Dat wij en onze directe omgeving gezond zijn en geen enge ziektes hebben (kanker ofzo) Dat onze 2e dochter geboren is gezond en wel. Dat we de periode van zware zwangerschappen en naslepen achter ons kunnen laten en richten op de toekomst. En meer genieten van het hier en nu want het gaat zo hard!
Over 5 jaar hoop ik... Dat mijn dochtertje het naar haar zin heeft op de basisschool, ik ben heel benieuwd hoe ze dan zal zijn! Dat al mijn dierbaren en ik nog steeds gezond zijn Dat we zijn verhuisd naar een eengezinswoning Dat mijn man nog steeds zijn baan heeft, of anders een betere Dat mijn lieve vrienden en schoonzusje dan een kindje hebben, ze wachten er al zolang op... En wie weet, als we echt zijn verhuisd en mijn man zijn baan nog heeft, loopt of kruipt er tegen die tijd misschien wel een 2e kindje van ons rond.
-zoontje 7 jaar oud -zoontje op een leuke basisschool -zoontje nog steeds een vrolijke gezellige vent die echt zichzelf kan zijn, liefst assertief maar ook sociaal en ook nog verstandig (dus ik heb heel wat opvoedwerk te doen) -zoontje en ik in een leuk apartement, liefst met een partner m/v die ons heel goed behandelt en als mijn ziekteverloop gunstig is een aanvullende kinderwens -persoonlijke groei: geen idiote sociale angsten meer, voor mezelf opkomen, nog meer van mensen begrijpen en hoe ik het beste met dingen om kan gaan, niet meer zo gehinderd worden door patronen die in een ver verleden zijn ontstaan -een sluitende diagnose waar we wat mee kunnen -leuk werk dat ik aan kan met mijn aandoeningen en dicht bij mijn hobby's ligt -liefst mijn studie afgerond zonder te zijn genaaid met schulden en boetes door het niet vinden van een stage en niet ingrijpen van de universiteit