hallo iedereen, ik ga mijn eigen bedrijfje opstarten als nagelstyliste.. nou ben ik niet zo creatief in namen.. hebben jullie leuke ideeen voor mij wat de naam van mijn bedrijfje kan worden? (K)
Perfect Perfect Nagelstudio Perfect Nagelstudio Soest Perfect Nagelstylist Perfect 10 Perfect 10 Nagelstudio Perfect 10 Nagelstudio Soest Perfect 10 Nagelstylist Nagelnieuw (= gloednieuw) Nagelnieuw Nagelstudio Nagelnieuw Nagelstudio Soest Nagelnieuw Nagelstylist Stylist Soest Nagelstudio Soest
Volmaakt Volmaakt Nagelstudio Volmaakt Nagelstudio Soest Volmaakt Nagelstylist Jij Nagelstudio Jij Nagelstudio Soest Nr. 1 Nagelstylist #1 Nagelstylist
Precies, ik had ook tot voor kort mijn eigen zaakje en mensen beginnen altijd met bellen van de bovenste, dat was ik dus (en bewust zo gekozen). Kies iets wat goed klinkt en professionaliteit uitstraalt.
Weet je zeker dat je alleen nagels gaat doen? Vaak gaan ondernemers, als alles eenmaal lekker loopt, er nog wat bij doen. Bijv. in jou geval zou dit misschien wel iets met make-up kunnen zijn ofzo. Als je dan een bedrijfsnaam met Nails of Nagels erin hebt, dan dekt die naam de lading niet. Dus ik zou adviseren om een flexibele naam te nemen. (ben zelf ook zelfstandige).
het aankomende jaar alleen manicure, pedicure nagelsverlenging enz uiteindelijk wil ik ook zonnebanken in de studio hebben en misschien inderdaad we make-up maar dat denk ik niet. meer combi van zonnebank en nagelstudio
Body Total Total Body Lijf! Heavenly Body Hemellichaam Anybody Everybody Anyone Everyone Somebody Someone Jong & Oud Young & Old Star Superstar VIP Via Via
ok hier waar ik aan dacht.. TOPPNAILS FASHIONNAILITY TIPTOP NAILS maar vip nails ind ik ook een goede.. WAT VINDEN JULLIE? SALON-V.I.P
In Breda zit V.I.P. Nails & Beauty. Aangezien je je dienstverlening mogelijk gaat uitbreiden in de nabije toekomst kun je overwegen een dergelijke toevoeging als 'Beauty' erbij te zetten. Je kunt dan denken aan VIP Nails & Body.
Persoonlijk vind ik VIP een hele sterke. Geen poespas. Kort maar krachtig. Deze naam geeft ook aan de jij iedere klant belangrijk vindt. Aangezien de KvK de naam VIP te algemeen zal vinden, heb je een ondertitel nodig als Nails, Nails & Body of Nails & Beauty.
Tip Top Max Splendid Super First-class Elite Superb Fine Brilliant Dazzling Gorgeous Lovely Magnificent Marvelous Pretty Men & Women Radiant Stunning Famous Deluxe Excellent Five-star Total