Ik hoop dan samen met mijn man 4 mooie gezonde kinderen te hebben. Een leuk koophuis en hopelijk een eigen goedlopend bedrijfje. Oh ja, en een hond
Met een stel mooie kinderen en een man; hopelijk allemaal kerngezond en gelukkig. Mijn studie afgerond en in het werkveld waar ik al tijden in wilde en dan gewoon een leuke baan hebben en lekker in mijn vel zitten.
Groter huis in een mooie omgeving, leuke baan (hopelijk eigen bedrijfje), afhankelijk van de grootte van het huis en de hoogte van mijn inkomen misschien nog één of twee katten erbij. Misschien een tweede kindje? Weet nog niet of ik dat wil maar ik sluit het niet uit.
Samen met mijn man en kids. Manlief leuke baan, kids het naar hun zin op school en ik hopelijk nog een studie afgerond of bijna afgerond.
Wonend met mijn vriend in Amersfoort, met naast mijn 2 prachtige kinderen nog een mooi kindje van ons samen.
Een kind dat het huis uit is misschien een kind dat dan de pubertijd ingaat?? Zal ik ooit nog eens een andere man tegen komen waar mee ik wel gelukkig kan woorden zonder extra gezeur erbij???? Misschien verhuist naar een huisje met een kleine thuis. Alle schulden afbetaald. ( heb er maar een maar die wil ik wel echt kwijt nu) haha.Dat ik wat meer gaat sparen. Mijn gezondheid stabiel blijft. Op het moment medicatie verhoging omdat mijn suiker erg slecht er voorstond.Mijn nieren aangetast zijn door die zelfde suiker( lekkende nieren). Dat vind ik dus het belangrijkste mijn gezondheid lichamelijk maar ook geestelijk stabiel blijven.
Ik hoop dat onze dochtertjes het dan naar hun zin hebben op de basisschool en dat ik ons leventje fijn kan combineren met een andere baan. Hopelijk heb ik dan meer rust in mijn lijf dan dat ik nu heb.
Ik heb een paar dromen die op mijn wensenlijstje staan voor de toekomst: ik zou graag willen samenwonen en kindjes krijgen met mijn grote liefde, en ik hoop natuurlijk dat mijn kinderen dan ook gezond en gelukkig zijn. Maar vooral wil ik me laten verrassen met alles wat er nog op mijn pad komt, en probeer dus zo veel mogelijk in het nu te leven en open te staan voor wat er komt. Als alles enigszins hetzelfde blijft ben ik al een tevreden mens, al hoop ik dat over 5 jaar die vervelende verkoudheid wel over is!
Met 2 tieners ( 10 en 13) o help... Wonend in of Amerika of Azie ( Singapore..) als Expat Voor mezelf hoop ik dan een paar leuke hobby's te hebben uitgebreid.
Weer terug in Nederland is ons huis in Amsterdam. Met drie kindjes. Zelf afgestudeerd en aan het werk. Getrouwd met m'n vriend en vooral heel gelukkig en gezond.
Met een zongekuste huid, atletisch figuur, volle bos haar, en benen van 2 meter op de cover van Vogue met een miljoentje of 2 op de bank. ... of moet het realistisch zijn? Nou doe dan maar huisje, boompje, beestje, vloeiend in Frans en een leuke baan. Hop!
Toch maar weer een huisje met een tuin maar wel in dezelfde buurt. Schulden afbetaald (ben nu heel goed opweg dus dat moet lukken) Een heerlijke welverdiende vakantie voor ons allemaal en het liefst met mn vader erbij. Thats it eigenlijk. Dat zijn mijn drie grootste doelen voor de komende tijd en met goed sparen, geduld hebben en vooral genieten van al het andere dat ik nu wel heb komt het echt wel goed.
Allemaal gezond, klaar met mijn studie, getrouwd met mijn vriend, verhuisd naar een mooie koopwoning en hopelijk met een of twee kindjes meer.