Hoe zie jij jezelf over 5 jaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door nirak1978, 28 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.441
    372
    83
    in een huis
    Hopelijk nog net als nu.
    Financieel iets breder zou fijn zijn! Maar dan gaan de kindertjes naar school en zijn er een hoop minder opvang kosten 😉

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik hoop nog steeds op een derde (en vierde ;)) kindje, maar ik geloof nooit dat ik mijn man zo ver krijg. Verder wel redelijk hetzelfde als nu hopelijk. Wel een raar idee dat de oudste dan al op de middelbare school zit, daar moet ik voorlopig nog even niet aan denken.

3. beccie

beccie Niet meer actief

Jongste kind gaat dan ook naar school.
    leuke baan en misschien een nieuwe vriend ;)

verder heb ik nog geen plannen

4. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Ik hoop dat we dan gelukkig zijn in ons nieuwe huisje. Dat veel van het renovatiewerk al klaar is.
    Dat ik afgestudeerd ben en een leuke baan heb, waardoor we financieel ook weer meer speling hebben.
    Verder wil ik tegen dan mijn paardje op punt hebben.

Ook hoop ik dat we met ons gezinnetje gelukkig en gezond zijn en misschien wel met een derde kindje.

Ik ben gelukkig nu en wil dit graag zo houden. We hebben de afgelopen maanden keuzes gemaakt die ervoor zorgen dat er binnenkort veel verandert en dus wel spannend wat de toekomst voor ons zal brengen.

Wij staan ondertussen wel waar we 5 jaar geleden hoopten nu te staan.

5. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hopelijk de hele familie gezond.
    Een paar neefjes of nichtjes erbij, om op te passen.
    Gelukkig in ons zelfgebouwde huis (gaan we nu mee starten).
    Kindjes die het fijn hebben op (de vrije) school.
    Meer tijd voor mezelf en met mijn man samen.
    Dat mijn man de ruimte gaat voelen om voor zichzelf te starten of iets zijn werk over een andere boeg te gooien.
    Mijn bedrijf weer oppakken en lekker werken thuis aan m'n grote keukentafel op de tijden dat de kinderen op school zitten.
    Een hond erbij.

6. DreamsandHopes

DreamsandHopes Actief lid

14 aug 2015
    261
    37
    28
    NULL
    NULL
    Net zo gelukkig als nu zijn samen met mijn man.
    Mijn studie hebben afgerond en een leuke baan hebben gevonden of voor mezelf zijn begonnen.
    Over 5 jaar wil ik zijn afgevallen tot een gezond BMI en hopelijk al bezig zijn met kinderen krijgen!

7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.799
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik hoop met nog een kindje erbij, een groter huis en een goede gezondheid!
    Maar als alles blijft zoals het nu is ben ik ook dik tevreden 😇

8. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    - Drie (of misschien vier? :p)kindjes die allemaal op de basisschool
    zitten
    - Studie afgerond
    - Hopelijk werkzaam op een andere school
    - Nog steeds gelukkig met manlief
    - Nog steeds in dit huis

9. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Aangezien ik net te horen heb gekregen dat mijn contract niet verlengd gaat worden; hopelijk met een baan die echt goed bij mij past.

En verder natuurlijk een gelukkig gezinnetje, met hopelijk nog meer kinderen na deze.
    En het zou mooi zijn als over 5 jaar alle grote klusprojecten af zijn in huis.(keuken moet hoognodig vernieuwd worden. Staat helemaal scheef, is nog van de bouw denk ik zowat.. En van de zolder willen we een of meer kamers van maken.)

10. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.871
    5.109
    113
    Alles hetzelfde als nu, alleen met vier gezonde kindjes

11. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Onze kinderen zitten dan allemaal op school. de oudste op weg naar de middelbare school. De jongste zit na net op school.
    Mijn man een leuke baan, ik hopelijk verder gegroeid in mijn baan. Mijn bmi stabiel onder de 30, misschien zelfs onder de 25.
    De zolder verbouwd? En verder gewoon zoals het nu is (zonder de zwangerschapsmisselijkheid graag)

12. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh ik heb nog zoveel dromen! Ik zou heel graag nog twee kindjes willen, maar helaas wil mijn man er echt nog maar eentje. En toch denk ik dat de kans er nog wel in zit voor een vierde, dus ik blijf hoop houden :) En over 5 jaar zou het super zijn als ik veel dromen heb waar kunnen maken voor andere mensen met mijn eigen bedrijf als gendercoach. Voor mijn man hoop ik hetzelfde, die is nu bezig met het starten als freelancer, programmeur. Ons heerlijke huis mag over een jaar of 5 ingeruild worden voor een iets groter exemplaar en misschien zelfs een huisje erbij in Zuid Afrika, het land van mijn man. Verder zal mijn oudste dan naar de middelbare school gaan :$ mijn kleine baby! :)

13. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Met twee kinderen op de basisschool weer meer energie over. Mijn werk blijft hetzelfde en heeft misschien een paar dikke bonussen opgeleverd. Mijn man heeft dan leuk werk in de richting van zijn studie. Hopelijk maar 1 hond minder, maar misschien wel twee, maar dan hebben we zeker weer een pup in huis. O ja, er klinkt dan waarschijnlijk ook weer meer muziek in huis, als ik mijn muziekhobby weer heb opgepakt en de oudste een paar jaar pianoles heeft gehad.

14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik hoop over 5 jaar het onderwijs uit te zijn en mijn eerste stappen te hebben gezet binnen de accountancy. Ik hoop gelukkig te zijn met man en kinderen en allemaal in goede gezondheid.

15. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Precies dit inderdaad. En ik wil dan heel graag getrouwd zijn met mijn man. We zijn niet getrouwd maar ik noem hem mijn man omdat ik vriend zo tja.... pril vindt klinken haha! We hebben ondertussen wel 2 kinderen.

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Mijn man en ik wonen over 5 jaar nog in Singapore of inmiddels in de VS (daar zijn we nog niet over uit), allemaal gelukkig en gezond met onze kinderen en lieve vrienden om ons heen. Hopelijk kunnen we ons bedrijf nog verder uitbouwen en heb ik eindelijk wat meer tijd voor mijn passie fotografie en schrijven. 😌😎

17. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Over 5 jaar hoop ik dat we een ander huisje hebben in een leuke omgeving en dat we 2 gezonde kindjes mogen hebben. Verder hoop ik dan een leuk baantje te hebben of te zijn begonnen aan een vervolgopleiding. :) Ohja, ik droom ook nog van een mooie bruiloft maar dat moeten we nog maar even zien hahaha.

18. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Met 2 kindjes op de basisschool een leuke vaste baan, een goedlopend bedrijf voor mijn man in een groter huis en financiele zekerheid:).

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Leuk! 😆👍🏼

20. Bailief

Bailief Niet meer actief

Over 5 jaar wil ik zijn afgestudeerd, een baan hebben in mijn werkveld, 2 gezonde kindjes en dan hebben we hopelijk een mooi koophuis.

Deel Deze Pagina