Hopelijk ben ik zwanger van kindje 3 of zijn we er net voor bezig. Zitten de twee oudsten op de basisschool. Ik hoop wat vrijwilligerswerk te doen of een klein bijbaantje in de ICT te doen. En verder hoop en droom ik dat we gelukkig en gezond zijn. Verder nog geen ambitieuze spannende toekomstdromen maar een groot Huisje Boompje Beestje gehalte <3.
Het belangrijkste is dat ik hoop dat we gelukkig en gezond zijn. Daarnaast misschien een ander huis, betere buurt, grotere tuin. En wie weet een tweede kindje.
Naast gelukkig en gezond, ook financieel volledig onafhankelijk. Ben bezig met het opzetten van een bedrijf, waarvan het de bedoeling is dat dat over 5 jaar een leuk inkomen brengt.
Uit de financiële problemen en nog 1 tweede erbij. Verhuist naar een wat ruimere woning en een leuke baan. Verder hoop ik dat wij nog lang en gelukkig samen blijven
1) goede gezondheid (net uit de ziektewet) 2) een vaste baan (nu tijdelijk contract) 3) een leuk koophuisje in een kinderrijke buurt met tuin (nu sociale huur appartement) 4) wellicht een leuke man tegenkomen
Ik hoop dat ik dan een andere baan heb waarbij ik drie dagen per week werk, zodat ik de rest van de week in mijn atelier kan slijten. Hopelijk zwanger van de tweede.... Ik hoop dat de onderzoeken van onze zoon dan afgerond zijn en dat duidelijk is wat hij heeft. Ik hoop dat hij dan praat. Ik hoop dat mijn man dan een nieuw bedrijf gestart is, zonder zijn huidige compagnon.
Stiekem hoop ik nog op een vierde kindje. Man vind het hierna wel welletjes maar wie weet.... En anders heb ik pech En we willen over een jaar of 5 verhuizen. Veder hoop ik dat we allemaal gezond blijven en dat we in deze lijn door gaan
Mijn oudste 2 zullen dan al het huis uit zijn... Misschien ben ik dan al wel oma . Ik hoop dat ik over 5 jaar nog in goede gezondheid verkeer, en dat ik mijn droom eindelijk waar heb kunnen maken (de plannen liggen er ).
Ik hoop over 5 jaar nog steeds gezond te zijn evenals man en kinderen. De oudste kinderen zijn dan 15 en 17 jaar en ik hoop dat het gelukkige pubers zijn en het een beetje lekker doen op school. De jongste is dan 8 jaar en ik hoop gewoon op een blij meisje. Voor mezelf hoop ik dat ik tegen die tijd mezelf heb laten omscholen en een leuke baan zal vinden in de bloemsierkunst.
Beide kindjes gezond en wel op de basisschool, mama tijd om een studie te volgen. Grote lijnen voor mijn eigen bedrijf op poten hebben, wellicht het bedrijfsplan al af! 10 kilo lichter (of op zijn minst 5) Goede conditie Nog steeds gelukkig met mijn gezin. Huis opgeknapt naar hoe wij het willen hebben
Geen idee. Zover durf ik niet te denken. Ik hoop in goede gezondheid voor mijn liefjes en grote liefde! En gelukkig met elkaar. Hoe de rest gaat lopen kan ik niet voorspellen. Vraag het me over twee jaar nog eens, dan weet ik meer
Een gezond en vooral een gelukkig gezin, ik een leuke bijbaan voor 3 dagen of misschien wel wen studie volgen, man nog steeds aan het werk waar hij nu zit.. En daardoor lekker veel uitstapjes kunnen maken in het weekend ☺️ Lekker leven zonder ergens naar te kijken in een mooi klein landelijk huisje ergens hier in de regio. Ohh... Ik zie ons al helemaal zitten 😂 Nu nog waar maken
Over 5 jaar hoop ik dat ons gezin compleet (nog 2 kids erbij), gelukkig en gezond is. Ik hoop minder te hoeven werken en meer tijd in gezin, huis, mezelf etc. Ik hoop dat mijn grote droom dan ook is uitgekomen: naar de USA gaan. Kortom meer genieten en gezin compleet!
Hoop nog steeds zo gelukkig met mijn man. Iig een dochter die dan al naar school gaat en hopelijk nog 1 of 2 kindjes (onderweg). Als we maar gelukkig en gezond mogen blijven!
Half, de rest volgt deze zomer. Je bent altijd welkom om in onze achtertuin te komen kamperen overigens.
Twee kindjes die naar school gaan, ik ga dan hopelijk aan een nieuwe studie beginnen of aan het werk. Ik heb mijn HBO studie niet afgemaakt en heb geen idee wat ik wil qua carrière. Ik zou graag een mbo opleiding doen.