Hoe zie jij jezelf over 5 jaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door nirak1978, 28 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Ik hoop dat mijn man dan pijnvrij is, we nog steeds gelukkig zijn en gezond blijven (in hoeverre dat voor mijn man kan)
    Ook hoop ik dat mijn bedrijf waar ik dit jaar mee van start ga genoeg inkomsten genereert zodat ik weg kan bij het werk wat ik nu doe ( en niet zo leuk vindt...)

2. mumija

mumija Niet meer actief

Sterkte..:( Daarom schreef ik in mijn post ook dat ik hoop dat ik over 5 jaar nog in goede gezondheid verkeer. De rest is bijzaak.
    De 2 liefste mensen in mijn leven (buiten mijn kinderen), zijn er al niet meer.:( Geniet van je gezin en je nieuwe huis meid.:)

3. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Jeetje... Hier ben ik stil van. Dikke knuffel

4. mumija

mumija Niet meer actief

Heel veel geluk in de toekomst twinkle star!:)

5. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Ik zou het erg leuk vinden wanneer wij over 5 jaar, twee kindjes hebben mogen krijgen..

Ik zou het liefst dan de opleiding klinisch (neuro) psycholoog hebben afgerond of ik ben er dan nog mee bezig..

Verder het liefst zoals het nu ook is en dit behouden.. :)

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Lieve meid, wat klink je sterk. En wat vreselijk moeilijk en oneerlijk allemaal, verder weet ik het ook niet in woorden uit te drukken...maar jullie zelf waarschijnlijk ook niet. Maar zo wordt wederom pijnlijk duidelijk dat gezondheid het grootste goed is en hoe dankbaar diegenen zouden moeten zijn die gezond zijn, ook ik vergeet dat wel eens. Ik wens jou, je gezin en alle dierbaren heel veel kracht en liefde toe de komende tijd...geniet van jullie nieuwe huis en pluk de dag! xx

7. Ik kijk nooit zo ver vooruit.
    Leef meer bij de dag/week.
    Kindjes zouden dan 10 en 8 zijn, daar kan ik me echt totaal niks bij voorstellen nu.

8. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    #88 Joyciejj, 30 jan 2016
    Laatst bewerkt: 30 jan 2016
    Ik hoop dat ik over 5 jaar nog alles kan en dat mijn ms stabiel blijft...
    Verder hoop ik dat mijn kids en man gezond blijven!

9. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Grappig. Ik hoop dan ook bezig te zijn met de knp-opleiding. Heb je al een opleidingsplek?

Ook hoop ik dat de droom van mijn man uitkomt en hij helemaal kan gaan leven van de fotografie. Verder hoop ik dat we over vijf jaar nog steeds hebben wat we nu hebben, een goede gezondheid, geen (geld)zorgen en lieve familie en vrienden.

10. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

Ik wou me hier graag bij aansluiten.
    Liefss

11. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik hoop vooral dat ik dan nog gezond ben en mijn kinderen ook. En dat het nog steeds goed gaat allemaal zoals nu. Want alle reacties lezende realiseer ik me weer dat ik het toch best goed heb ondertussen.

Dat gezegd hebbende. Mijn oudste begint dan hopelijk aan zijn eindexamen vwo. Ik hoop dat hij het niveau vol houdt. Mijn dochter nog steeds blij op school hoop ik. De jongste ook op de basisschool. Hoop dat ik dan wat meer een ritme heb.
    Ik hoop dat we dan in een groter huis wonen, in een leuke buurt waar de kinderen lekker buiten kunnen spelen (buiten de tuin).
    Wat werk betreft ben ik vrij tevreden. Misschien nog een cursus of iets. Ik hoop dat ik tegen die tijd vooral wat meer tijd heb om me bezig te houden met het lezen over dingen die me interesseren en andere hobbies.

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Alles wat er gebeurd is een fatsoenlijk plekje te hebben gegeven.
    En gezond blijven met iedereen die me lief is er niemand meer zomaar plotseling weg gaat vallen....
    Ik wil rust, geen stress en geen paniekaanvallen meer.

13. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Hopelijk werk ik dan in een andere woonplaats dichterbij huis.
    Ben ik met een studie bezig of heb ik net 1 afgerond.

Hebben we misschien 3 kinderen:) en zijn we allemaal hopelijk gezond.

14. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Ik hoop dat mijn man en ik nog steeds gelukkig en gezond zijn samen. Ook hoop ik dat onze 2 kinderen gezond en wel opgroeien.

15. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.641
    5.667
    113
    #95 Deedee91, 30 jan 2016
    Laatst bewerkt: 30 jan 2016
    Hopelijk in een mooi huisje met ruimte in Duitsland! met een2de er bij en mijn eigen paard. Misschien starten met een nieuwe
    studie? En natuurlijk gezond en gelukkig :)

En ik hoop een keer tevreden met mijn lichaam te kunnen zijn en 15 kg er af te hebben.

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Helemaal mee eens.. ontzettend veel sterkte Biancs.. ik hoop dat jullie samen nog heel lang gelukkig mogen zijn in jullie nieuwe huis.

17. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

#97 waxinelichtje, 30 jan 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2016
    Situatie nu: gezond, zeer gelukkig getrouwd, zoontje, 2 poezen, baan met mogelijkheden, huis die te koop staat.

situatie over 5 jaar: gezond, nog steeds zeer gelukkig getrouwd, 2 kindertjes (geslacht maakt me geen fluit uit van de tweede spruit), 2 poezen, hogere functie op werk of anders andere baan met hogere functie of tenminste een opleiding, huis verkocht en een mooi huis ervoor terug gekocht met meer ruimte zodat we dus voor ons tweede kindje kunnen gaan.

nogal wat te streven dus.

maar aangezien mijn plannen nog nooit zijn gelopen zoals ik dat had gepland, ga ik hier niet vanuit. Met de huidige status van de huizenverkoop vrees ik dat ik over 10 jaar nog steeds in dit rothok woon. Zo ook ff geklaagd.

Deel Deze Pagina