Hoe zielig zeg ...

Discussion in 'De lounge' started by Danoontje, Apr 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danoontje

Danoontje Bekend lid

Jun 4, 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Vanmorgen ben ik dan toch maar eens me bon bij de Etos in gaan leveren om de babydoos op te halen, die had ik al even liggen maar door het gedoe met de verhuizing van afgelopen tijd geen tijd of puf gehad die op te halen.

Ik was nog geen half uur thuis gaat de bel, staat er een jongen van de TNT aan de deur met nog een babydoos van de Etos. Toen ik deze aanpakte voelde hij al stukken lichter aan als de doos die ik zelf een half uur daarvoor opgehaald had. De doos zag er trouwens niet uit ook, helemaal verfrommeld en overal schade, nou ja dat kan gebeuren dacht ik nog. Toen ik m open maakte zat er amper tot niets meer in. De tijdschriften, 2 luiertjes en een speentje was het enige wat er in zat. Het doekje, het flesje, de babydoekjes en de zwitsalbox en tube creme en het knuffeltje zaten er niet meer in.

Erg duidelijk in mijn ogen, de doos is gewoon half leeg gehaald. pfff als je dat zo graag wil hebben bestel zelf dan zo'n doos en roof niet mijn doos leeg zeg :x
    Ik was echt pissig, nou had ik al zo'n doos dus dat maakt niet uit verder maar ik vind het ronduit belachelijk dat je zo'n doos die voor iemand anders bedoeld is leeg moet halen.

Me vriend heeft meteen de TNT gebeld en aangegeven dat hij het schandalig vind dat dit moet gebeuren, zegt dat mens van de TNT "ach meneer het is toch een gratis doos die u kreeg" ... Ja mens daar gaat het niet om of het nou gratis is of niet, voor t zelfde geld was het iets heel anders en hebben we daar wel geld voor betaald, het gaat om het fatsoen dat zo'n doos leeg gehaald word, het is en blijft toch een soort van diefstal.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,795
    113
    Niet een soort van diefstal maar gewoon diefstal.

3. mama van Naomi

Apr 16, 2010
    42
    0
    0
    fulltime mama
    Omgeving Rotterdam
    Nou idd wat een aso actie zeg!! Snap dat je vriend gebeld heeft!
    Wat een vage mensen zijn er toch op de wereld!

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Maar denk je dan dat de bezorger hem half leeg heeft gehaald? Dat kan toch ook ergens anders gebeurd zijn?

Maar inderdaad wat je zegt, het kan niet. Het is diefstal.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Nou ja zeg! En lekkere reactie ook die je dan krijgt van dat TNT-persoontje.

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Bah..wat asociaal..
    wat maakt het uit dat je hem gratis hebt gekregen ?
    hij is van jou.. en daar hoort iedereen vanaf te blijven..
    moet niet nog gekker worden..

daalijk wordt ingebroken.. en geef je dingen op die gestolen zijn.. zitten er dingen bij die je gratis gekregen hebt.. zeggen ze.. ja ach, die heb je toch gratis gekregen dus wat maakt het uit !! .. bahbah niet normaal van die persoon bij tnt

7. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

Aug 28, 2009
    1,350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heeft ze de klacht wel geregistreerd?

8. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ach ja helaas gaat dit steeds vaker gebeuren met tnt aangezien er straks geen normaal mens meer werkt.

van jou ook niet netjes om 2 dezelfde dozen aan te vragen.....
    maar das offtopic

9. 4days

4days Niet meer actief

Het debielste vind ik nog die reactie... Dat iets wordt gestolen, oke gebeurt. Maar dat het niets zou uitmaken omdat het gratis is?! Het is toch van jou? Als je een gratis auto krijgt dan?! Echt belachelijk gewoon.

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    heb ik ook al een aantal keer gehad.. was ook pissss neidig , en die mensen aan de telefoon lijken wel dombo met hun antwoorden

11. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

t Is toch van jou ook 'stelen' als je die 2e doos (waar je dus geen recht op hebt) vrolijk aanneemt?

Daarbuiten; gek dat ze de klacht niet serieus nemen.

12. TS heeft dat echt niet bewust gedaan.. Als ze hier aan de deur zouden staan met een doos, terwijl ik die toevallig die ochtend ook op heb gehaald, zou ik ook niet zeggen 'Nee hoor, breng die maar weer terug naar de Etos!' ;)

13. Danoontje

Danoontje Bekend lid

Jun 4, 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven

Nee ik wil niet meteen de bezorger aanwijzen hoor, zo bedoelde ik het niet .. wilde hiermee aangeven dat ik t gewoon schandalig vind. Vraag lekker zelf zo'n pakket aan.

14. Danoontje

Danoontje Bekend lid

Jun 4, 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven

Nou ik stond vreemd te kijken dat ik nog een doos kreeg. Ik heb zelf 1 pakket aangevraagd en wie deze doos voor me aangevraagd heeft weet ik dus nog niet.

Nee ik heb zitten vitten op me schoonzus dat ze op verschillende adressen dozen aan t aanvragen is en dan zou ik t zelf ook gaan doen ?? Nee dat is een beetje hypocriet vind ik.
    Natuurlijk vind ik t leuk een 2e doos te ontvangen maar deze is dus niet door mijzelf aangevraagd.

15. Als je 'm niet in de winkel op komt halen sturen ze 'm naar je huisadres ;)
    Bij jou is dat toevallig heel kort achter elkaar geweest..

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Inderdaad, jij kunt er ook niks aan doen als iemand een (tweede) doos voor jou aanvraagt. Dus het is dan niet aso van ts dat ze die doos aanneemt aan de deur.

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Naah belachelijke reactie van TNT !!! Gratis of niet het is toch voor/van jou !!Zoals al gezegd word, inderdaad als je een auto wint. Geeft men dat dan ook het recht om het te stelen. Bah bah bah.

Hier is het een stapje erger.
    Woensdag pakketje aangenomen, nokia n97 mini.
    Uhm alleen de doos mist de belangerijkste dingen telefoon,batterij en de oplader. Ik krijg volgende week een Wii en een Blackberry Bold binnen. Ik ga toch echt eerst mn doos helemaal openen voor ik uberhaupt teken. Politie gaat ook gewoon onderzoeken bij TNT, zal waarschijnlijk weinig uithalen, denk niet dat mn stiefbroertje nog een telefoon krijgt.. zit die dan 2 jaar aan een telefoonrekening vast.

18. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    nu dat is echt schandalig! En gewoon diefstal hoor....

Helaas, niet de tnt zijn verantwoording.....als je je zending niet verzekerd is dat het risico zeggen ze......stom!!

Trouwens, als je naar de aanbieders van die doos belt en het uitlegd...misschien krijg je er nog eentje :p Asociaal he.....hahaha, nee toch.... hun fout, ze hadden als ze hem opstuurden jouw bon ongeldig moeten maken hoor...

Ik had een email gehad, geen tijd voor gehad en dus gewoon naar de winkel gegaan zonder bon...ik uitleggen hun bellen en ik kreeg hem mee. Heb daarna voor de lol die bon uitgeprint en gebracht maar daar zeiden ze hij is niet geldig meer.....hahaha...ik zei kan het toch proberen ;)

Dus zo kan het ook...

Enneuh de laatste postster met de telefoon....balen maar je moet tekenen voordat ze je ook maar iets geven...je mag nooit erin kijken of alles compleet is...........maaaar als het aangetekend is verzonden is het ook vaak verzekerd automatisch dus daar zou je dan wel aanspraak op kunnen maken. Even informeren bij de verzender hoe en wat.....

Vaak krijg je van de verzender toch ook wel nieuw toegestuurd.....klein beetje service....

Groetjes,
    Miranda

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Mijn moeder noch ik wisten dat er een telefoon binnen zouden komen. Wij controleren dat normaal wel voor we tekenen. We hadden nu beide iets van zal wel weer een onzinnig iets zijn. Mn stiefpa houd er sowieso niet van als zijn post door één van ons word geopend. Al was het nu handig geweest dat hij het even meldde dat zijn zoon een telefoon kreeg.

Er is met Hi gesproken en hij krijgt geen telefoon terug. We moeten hopen dat TNT het pakketje heeft gewogen en het gewicht heeft opgeschreven. Zodat we weten dat of TNT het heeft genomen of Hi een foutje heeft gemaakt. Tis toch belachelijk :)

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik vind het antwoord wat je van tnt kreeg aan de telefoon echt ronduit belachelijk. Ipv dat ze de excuses aanbiedt of wat dan ook krijg je zo'n reactie!

Share This Page