Hoe zien de haakjes van de Bopita box Brent eruit?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Boukje34, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    In 2008 kreeg ik bij aanschaf van een kinderkamer bij baby dump een witte Bopita box cadeau, met van die platte spijlen. Deze box kan je ophogen door in de hoeken van die schroefogen te doen, zodat de bodemplaat in de hoge stand geplaatst kan worden.
    Eergisteren zette ik de box opnieuw in de kamer, over enkele weken verwachten wij ons 3e kindje (2e kindje vorig jaar verloren met bijna 30 weken zwangerschap). Ik had (dacht ik) alle schroeven e.d. Keurig in een zakje aan de box vastgeknoopt, maar de schroefogen ontbraken! Die heb ik natuurlijk al eerder verwijderd, toen ik de box in de lage stand heb gezet... Ik heb baby dump al gebeld, ik kan ze nabestellen, voor 15 euro!!! (Dit is ook nog de afhaalprijs, ik moet er dan 80 km voor rijden!). En er zit een levertijd op van 3 weken, dan ben ik ook ongeveer uitgerekend..
    Mijn vraag is; hoe zien die schroefogen er ookal weer uit? Want misschien kan ik bij de bouwmarkt wel vergelijkbare krijgen voor een paar euro..
    Hoe lang zijn de schroeven? Zit er wel/geen schroefdraad op? Is er misschien iemand die ze kan omschrijven of zin heeft om een foto ervan te plaatsen? Anders had ik de box wel eerder in huis gezet, maar gezien het verschrikkelijke verlies van vorig jaar, durfde ik dit nog niet te doen.. Ik kan me ook vaag herinneren dat ik iets vergelijkbaars aan schroeven heb weggegooid laatst, tijdens 'de grote opruiming' hier in huis, maar ik weet dat niet zeker...

2. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
  3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    of ik precies dezelfde box heb weet ik niet, heb wel een bopita met platte spijlen. Schroefoogje is bij mij zonder schroefdraad, totale lengte 5,5cm. Foto lukt nu niet maar het lijkt hier heel erg op"http://www.google.nl/imgres?q=schroefoog&hl=nl&biw=1280&bih=665&tbm=isch&tbnid=WVncfnVncXmAOM:&imgrefurl=http://www.gerritse.nl/gb/klein_ijzerwaren/schroefogen/schroefogen_metrisch_draad/cont_225718/Schroefoog_metrisch_draad_/&docid=HQbe3DX9X0uobM&imgurl=http://www.gerritse.nl/~images/products/gb/642-477/80015136.jpg&w=642&h=477&ei=zVOIUMKbIIjdsgbZkoCQBA&zoom=1&iact=hc&vpx=873&vpy=149&dur=2626&hovh=193&hovw=261&tx=128&ty=91&sig=112839211937715405560&page=1&tbnh=136&tbnw=178&start=0&ndsp=25&ved=1t:429,r:4,s:0,i:78

4. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Oh, wat super lief van je! Dus deze lengte, maar dan glad ( dus zonder schroefdraad). Die ik heb weggegooid waren veel korter... Nog maar even zoeken dus.. Bedankt voor je moeite!!

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb geen bopita box maar twf en was ook de schroeven kwijt. Heb gewoon mijn schroevendoos erbij gepakt en allerlei schroeven gepakt en ben gaan meten :) En toen ik een goede had gevonden ben ik naar de bouwmarkt gegaan en heb gezegd dit moet ik hebben maar dan schroefoog hahaha. Die vrouw heeff alles bij elkaar gezocht eb ik was voor 1,80 klaar :)

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik was alles kwijt: dus ook de schroeven die door de bodemplaat gingen door de ogen heen en de vleugelmoeren om die plaat vast te maken. Volgens mij maakt het niet heel veel uit og je schroefdraad hebt of glad... Hier niet in ieder geval. Ik heb met schroefdrasd gekocht maar gisteren heb ik bij schoonouders box naar boven gezet (zelfde box) en zag dat die schroefogen glad waren....

7. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Nou dames, het is gelukt hoor! Ik heb vandaag bij de ijzerwarenhandel (hebben breder assortiment dan de bekende bouwmarkten en los verkrijgbaar, dus geen doosjes van 20 stuks) DE schroeven met oog gevonden hoor! Wel met schroefdraad, maar het past perfect! Kosten; 2,40 ( ipv de 20 euro die baby dump rekent).. Heel erf bedankt voor jullie hulp!! En Guppekop; de maat die je doorgaf was een heel handig hulpmiddeltje!!

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Mooi zo! Zouden er echt mensen zijn die zo'n setje bij de babyzaak gaan halen voor 20 euro??

9. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Nou Sassie, ik denk het wel. Want er zijn altijd mensen die bang zijn dat alleen 'the real thing' veilig genoeg is.. ;)

10. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Afzetterij van die makers ook eigenlijk! Vind t best idioot dat je zoveel geld vraagt voor een paar van die schroefjes terwijl het dus vele malen goedkoper kan! Schoonmoeded zei eerst ook: dan bel je toch ff met de winkel waar je ze vandaan hebt. Nou was alleen al vanwege de benzine niet in de auto gestopt om die schroefjes op te halen!

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    graag gedaan! fijn dat je de goeie gevonden heb!

Deel Deze Pagina