Ik wil, lekker cliché, in het nieuwe jaar gaan sporten. Ik ben echter nog een beetje zoekende naar iets wat bij me past. Fitnissen heb ik gedaan, maar past niet echt bij me. Wie heeft er tips?
Ik heb 10 jaar op waterpolo gezeten en ongeveer 8 jaar aan stijldansen gedaan. Nu sport ik eigenlijk niet, bovenstaande vind ik geweldig. De rest vind ik vreselijk
Ik ben brgonnen met hoepelen, zeeeeeeeer verslavend! Kan gewoon wanneer de kids op bed liggen. Ik heb nu mega spierpijn dus nu lukt het even niet maar het is echt een uitdaging om dat ding steeds langer hoog te houden.
ik zwem 1 avond per week. dit is de enige sport die ik veilig kan doen. als kind heb ik ook rolstoelbasketbal gedaan.
Roller derby! Al twee jaar en ik hou er van <3 (Voor de geïnterseerde, vergelijk het met rugby zonder bal op rolschaatsen http://youtu.be/jcetd17-x3s )
ik zwem nu 1x in de week.. wel in het warme bad speciaal warm-water zwemmen. Rustig aan, maar wel echt bewegen. Aquajoggen wil ik voor de afwisseling ook weer eens gaan doen.
Nu even niks maar normaal naar de sportschool. 1x per week fitness en 1x per week groepsles of squashen Als het lekker weer is ook af en toe hardlopen
Op dit moment niets. Maar hiervoor hardlopen en buiten bootcamp. In het nieuwe jaar het hardlopen maar weer opbouwen
Op t moment niks..... Vanaf m'n 16/18 3x per week dik 1,5/2 uur gesport in de sportschool. Toen gestopt omdat ik 40 uur horeca werkte, en 3x per week 1,5 uur rijles had... Mijn rijbewijs had ik binnen 2 maanden, helaas niet terug gaan sporten. Toen in 2010 en 2011 weer 3x per week gesport, en toen ik zwanger was van beer gestopt, en niet meer begonnen... Ik voel me er niet goed bij om mijn kids bij een oppas te zetten om zelf te gaan sporten, dus ik ga weer vol aan de bak als bloem op school zit..... (Over 2 jaar)
Paardrijden en in de zomer skeeleren. Skeeleren doe ik als ze in bed liggen of de jongste in de buggy, de oudste op de fiets en gaan maar (wel in het bos waar er geen auto's komen voor de veiligheid)