zo op het moment.. kan alleen nooit langer als 3 dagen zelfde kleur... soms lak ik ze elke dag wel eens opnieuw.. heb zon 20 verschillende kleuren nagellak
Kortgeknipt want ze scheuren snel. Zou wel wat vaker netjes me nagelriemen mogen terugduwen maar ik kan zooo slecht tegen dat gevoel.
Weersomslag kan goed denk ik... Hier met nagellak vooral dat mn nagels heel hard en dus breekbaar worden. En ik hou er zo van Nu op werk druk met inventariseren... Dus gewoon blank.
Ik knip ze kort af. Je ziet dus ook geen wit randje. Ik doe dit omdat ik heel erg last heb van eczeem. Als mijn nagels langer zijn, krab ik mezelf helemaal kapot. Ik doe ook niet aan nagellak. Veel te pijnlijk als de nagellak in mijn wondjes (eczeem) komt en de restjes eraf halen met aceton is helemaal een nachtmerrie. Dus gewoon kort geknipte nageltjes. Ziet er wel netjes uit vind ik Nagelriemen heb ik niet. Heb zo'n droge huid dat die gewoon oplost door het krabben enzo
Combinatie van kort geknipt en kort gebeten.. prachtig. Ziet er verder niet onverzorgd uit of zo hoor, lekker praktisch.
Gewoon. Ik heb van mezelf redelijk smalle, lange, natuurlijke nagels maar ik vind het niet handig en hygiënisch met koken en schoonmaken dus ik laat ze niet echt heel lang worden.
Ik heb na jaaaaren acryl- en gelnagels gehad te hebben (ca. 8 jaar) nu in het kader van de bezuinigingen geen gel meer en gewoon mijn natuurlijke nagels. En tot mijn verbazing heb ik eigenlijk hartstikke mooie nagels van mezelf! Ik heb ze niet helemaal kort, maar ook niet te lang. Gewoon een lengte waarmee ik nog prima kan typen.
ik heb altijd lange nagels, breken zelden, doe er weinig mee, behalve netjes bijvijlen. Als ik het weer zat ben knip ik ze weer kort, maar 2 weken later zijn ze alweer aan de lange kant
Voor de middenweg heb ik gewoon, gewoon gestemd. Ze gaan namelijk van lang natuurlijk, naar kortgeknipt zodra ze af beginnen te breken en dan staan ze heel lang op gewoon gewoon, totdat ik te lui word om te knippen en vijlen en dan gaan ze weer naar lang.
Ik pulk veel te veel en dan gaan ze afbreken en dan begin ik te bijten en dan is de rest weer niet gelijk en moet ik het hele zooitje afknippen. Kort dus . En zonder nagellak, want anders zou ik nog meer gaan pulken.
Kortgebeten. Heb tot kort voor de geboorte van m'n dochter gelnagels gehad. Toen niet meer. Zou het wel weer willen. Kosten houden me een beetje tegen.
Ik houd ze gewoon kort, gevijld met een beetje lak ( meestal) Maar ik heb wel nagels die mooi zelf natuurlijk lang kunnen zijn. Ik vind dat alleen niet praktisch nu met kleine kinderen en eigenlijk ook niet voor mijn hobby.