Niet...ben een bijter.. Ik heb al een tijdje een beugel, dus ik kan niet bijten.. Maar dan wordt het gewoon scheuren..
Gewoon, ik vijl ze 1 a 2x per week bij zodat het witte randje ongeveer een 0,5 cm is. Het randje is bij mij ook echt mooi wit van zichzelf. Wat ik minder vind, mijn nagels zijn tot het witte randje vrij kort van zichzelf en een aantal ook breed/raar van vorm.
Jarenlang acrylnagels gehad maar werd me te duur, nu houd ik het zelf netjes bij en moet zeggen dat het er aardig uitziet, moet alleen nog meer proberen geen velletjes te bijten
Rampzalig na een week klussen en verven. Helaas Ik heb erg dunne en zwakke nagels van mezelf, baal daar zo van. Mijn ouders trouwens ook. Ik bijt geen nagels, maar ze scheuren zodra ze iets langer worden. Van alles al geprobeerd. Ik heb het maar geaccepteerd..
Meestal lange natuurlijke nagels, zolang ze lang blijven dan. Ze breken constant af doordat ik veel met water bezig ben.
Kortgeknipt owv hygiëne! Studeer verpleegkunde en vanaf volgende week weer stage dus alles moet kort zijn en sinds ik het zo gewend ben, hou ik ze zo ook. Lakken doe ik wel buiten de stages !
Momenteel zwart van de tuin Ik lak niet en laat niet groeien en pimp niet maar gewoon normaal afknippen elke week.
Simpel en voor mijn doen kort. Vandaag enkel laagje nagelverharder en morgen misschien weer een kleurtje
Gewoon, mijn eigen nagels, niet lang, niet kort en een paar keer per jaar lak ik ze, maar daar heb ik meestal al het geduld niet voor, laat staan voor het zetten en bijhouden van kunstnagels.
Lang en natuurlijk. Ik voel me gehandicapt met korte nagels. Soms scheurt er wel eens 1 en dan baal ik enorm.
Ik knip mijn nagels regelmatig, als ze te lang worden worden ze ''gevaarlijk'' Ik heb mijn man al tig keer perrongeluk opengehaald, mijn zoontje ook. Mijn nagels zijn erg scherp (zonder dat ik daar wat voor doe..) dus ik moet ze wel kort houden.