Hoe zien jullie avonden eruit?

Discussion in 'De lounge' started by cowgirl80, Mar 14, 2025.

1. Liselottt

Liselottt Actief lid

Feb 1, 2025
    316
    288
    63
    Female
    Nu ik zwanger ben zijn de avonden eerst erg horizontaal en daarna meestal nog sporten

2. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

Jul 18, 2018
    2,957
    3,836
    113
    Female
    Wat een drukke avonden hebben jullie :oops:

Hier is het gewoon netflix, Disney, hbo,...:roflmao:
    Heel soms val ik voor iemand in in het katten asiel als er iemand wegvalt maar in het algemeen is avond voor mij rust en niks doen. Wordt al moe als ik lees over wat jullie nog allemaal doen. :oops::roflmao:

NiVa0230, Joyciejj, Suzy85 and 2 others like this.
  3. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

Dec 13, 2019
    13,004
    14,668
    113
    Female
    :roflmao::roflmao::roflmao: helemaal mee eens hoor.
    Na een dag werken vind ik het heerlijk om gewoon lekker te bankhangen. En ik voel me daar ook absoluut niet schuldig om.;)

Bellybell likes this.
  4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    546
    113
    Oja ik vergat nog wat … ik studeer dus soms moet ik verplicht wel iets voor school doen.. maar als dat niet hoeft heerlijk niks

5. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,290
    113
    Nederland
    Nou, voelde me al bijna wereld vreemd :p
    Na een werkdag heb ik zelden nog zin om ‘‘s avonds iets te ondernemen. Heel af en toe ga ik ‘‘s avonds nog even de deur uit, maar dat is eerder een uitzondering te noemen 9 van de 10 keer plof ik op de bank nadat de jongste bed legt en het huis aan de kant is. Dan kan ik nog even 2 uurtjes bankhangen en daarna op bed

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,628
    5,656
    113
    Door de week zit ik vanaf 8 uur denk ik toch echt op de bank. Ga eerst douchen en dan gamen en daarna samen met man een serie kijken. 1 x pw heb ik avonddienst tot half 9 dus voor ik thuis ben en gedoucht heb is het half 10 dan ga ik nog tv kijken. Ik sport overdag op mijn vrije dagen dat scheelt natuurlijk en ik spreek eigenlijk nooit af in de avonden maar ook overdag alleen maar. Voor mij is de avond echt ontspannen waar ik overdag altijd erg druk ben en de rust slecht pak.

Voor man het zelfde hij komt rond kwart over 6 thuis en gaat meestal nog 2/3 x sporten in de avond ( thuis) en dochter naar bed brengen en zit meestal rond 9 uur pas. Ook vaak nog thuiswerken of voor werk dingen lezen. Vind dat hij soms te weinig eigen tijd heeft helaas door zijn drukke baan.

we gaan samen om half 11 naar boven en 11 uur licht uit. Man staat om 6 uur op en ik 7 uur.

7. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,478
    113
    De avonden zijn hier behoorlijk aan het veranderen. Waar we eerst als gezin met het eten om tafel zaten (zonder telefoon) en tijdens (en soms ook na het eten) gezellig aan het kletsen waren, waarna ik met 1 kind de afwas deed , daarna de kinderen huiswerk maakten terwijl ik de keuken netjes maakte en daarna op de bank plof, is dat nu met een werkend kind en 1 tje met een bijbaantje wel anders geworden.

Dus dat eten wisselt per week (man heeft wisselende diensten) soms zitten we met 4 man aan tafel, maar vaak met 2 of zit ik alleen.
    Werkend kind draait veel avonddiensten en als hij vrij is vertrekt die vaak na het eten naar boven. Kind 2 gaat werken of vertrekt naar boven voor het huiswerk.

Rond 20 uur is iedereen die in huis is wel beneden voor drinken en een koekje en dan blijven ze wel beneneden, staat de tv aan, zitten ze op hun telefoon , kind 2 gaat zitten tekenen of leest een boek, ik handwerk vaak en manlief (als hij geen late heeft) zit wisselend op zijn telefoon of kijkt tv

Share This Page