Ik ben al een hele tijd aangemeld bij Limango alleen nog nooit wat besteld. Momenteel hebben ze een leuke aanbieding waar ik graag gebruik van zou willen maken. Wie van jullie heeft hier al eens wat besteld en wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb er een paar maanden geleden iets besteld, shampoo etc. van Yes To. Ging allemaal prima. Wel wat lange levertijd, maar dat stond er ook bij.
Ik heb er ook een keer wat besteld (2 Lodger Bunkers) en dat ging prima. Zat inderdaad ook een lange levertijd op, maar was van te voren aangegeven. Volgens mij had ik ze nog eerder ontvangen dan ze in principe hadden gezegd....
ik heb al heel veel besteld via Limango en ben zeer tevreden! Altijd alles netjes geleverd. Alleen is het, zoals jullie al zeggen iets langer wachten tot de spullen binnen zijn.
Goede service. De verzendtijd is langer, maar staat aangegeven. Als je iets terugstuurt heb je snel geld terug en krijgt snel een reactie op vragen. Heb er nu al een paar keer wat besteld.
Hier ook diverse keren al besteld bij Limango. Ook een retour gehad en netjes afgewerkt. Levering staat erbij. Ik heb ook weleens een snelle levering aankoop gedaan. Ging ook goed.
Ik kan die mailtjes van hun niet openen. Heel irritant want ik kan mij dus ook niet afmelden. Maar ze hebben volgens mij best goede aanbiedingen.
Meerdere keren wat besteld en gaat prima! De wachttijd is inderdaad wat lang, maar zoals als gezegd staat dat aangegeven.