Hallo allemaal! Ik ben erg benieuwd hoe jullie kinderkamers er allemaal uit zien. Ik ben namelijk nu bezig en vind het leuk om ideeen op te doen. Dus wie heeft foto's staan in hun album? Groetjes en bedankt!
ikk zal ff nieuwe foto plaatsen zie dat op deze foto de kamer rood lijkt komt door gordijnen die dicht zitten moment
Hier is al een topic over: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=39071 Hier kan je een heleboel ideeen opdoen. Succes
mijn babykamer is nu nog steeds 1 groot kaal hol, er zit sinds zaterdag en zondag wit latex op de muren, als het goed is gaat vriend lief vanavond alle kozijnen en het dakkapel lakken, en dan wil ik vrijdag middag alles in kleur zetten, nouja kleur, bloesem wit en 1 lichtgrijs vak met daarop Tijgertje! alles in onze kamer zit in het tema tigger (wit met zwart/grijs)
Foto's staan in mijn album! Maar inderdaad in de link die majel24 gaf, zie je heel veel leuke kamertjes. Weet je wat het wordt? Dan hoef je het kamertje niet zo neutraal te houden.
Hoi guusje, Je hebt dezelfde gordijnen als ik! Ik ben er helemaal weg van! Leuk hoe je het verder hebt gecombineerd, ik doe weer ideeen op Groetjes, Marit
hoi marit123 ik vond ze ook erg leuk bij de rest staan en ze hangen ook mooi vind ik. Het is een succes
@Guusje: Wat een leuk kamertje! En zag ik nou op de foto van de zwangerschapstest een franse bulldog koppie aan de muur hangen?!
Guusje, leuk kamertje! Ik zie dat je een dikke week verder bent dan ik en je bent al helemaal klaar, geweldig! Bij ons zijn alleen de muren opnieuw geschilderd, we moeten nog beginnen verder haha. Maar komt goed, die kleine komt nog niet....hopelijk en blijft nog even lekker warm zwemmen!
yvonne: wij hebben inderdaad een franse bulldog kop uit marmer tegen de muur hangen. Wij hebben er dan ook meer dan 20 rondlopen. hahaha. heb een foto van 1 van de hondjes geplaatst in mijn album chantal: leuke periode is dit he, ik heb inderdaad alles al klaar maar dat is gewoon mijn karakter hoor. sta ook elke dag alles te verleggen en te frullen in het kamertje.
Ahhhh wat gaaf! Hier een enorme bullen fan! We hebben er dan wel geen 20 rondlopen maar 2! Fawn teefje, gestroomd reutje...
wij zijn nog niet eens aan de babykamer begonnen enkel paar platen tegen de wanden voor isolatie maar meer ook niet,.ben ik dan al niet een beetje laat? Heb wel enorme nesteldrang,.alles moet schoon!,.is het schoon dan moet het nog schoner maar ik voel geen druk naar het kamer toe zeg maar.....
wij waren met 27 weken klaar met de baby kamer de kraamzorg kwam met 28 en halve week ook langs maar wij hebben het zo vroeg gedaan omdat ik rug problemen heb al jaren en ik toen nog mee kon helpen nu heb ik sinds 2 week bekken klachten erbij dus ben blij dat het af is. moet alleen de klamboe nog ophangen
@ guusje...komt jou kamer van de prenatal af? volgens mij heb ik die ook besteld alleen dan een hemelbedje..
@lynn, ons kamertje komt van een kinderboetiek in ons dorp. Het kamertje is van bopita de naam van het kamertje zelf weet ik niet meer. de prijs was iets van 1200 euro
onze babykamer is het kleinste kamertje, alle meubels zijn room wit (ledikant, commode, kast en wandrekje) de muren hebben we soort van zacht mint groen geverft en op de vloer ligt zeil (geel met motiefje) daaroverheen mickeymouse matten geel en rood Voor het raam zit een gele jaloezi (hopelijk goed geschreven hihi) en op het plafond hebben we van die "lichtgevende sterren geplakt, dat is in het donker echt heel mooi al die verlichte sterren verder is de kamer wat aangekleed met mickey mouse schilderijen en knuffels Zelf vind ik het een heel schattig kamertje Zowel mijn dochter als mijn zoon hebben er in geslapen en nu de derde ook met een paar kleine aanpassingen natuurlijk