Kinderwagenbak nodig naast auto-zitje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door zogelukkig, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hoi,

Heb al zitten kijken nar een kinderwagen en tot nu toe ben ik wel gecharmeerd van de Maxi Cosi Mura 3. Daar kan je een kinderwagenbak bij bestellen, maar is dat nodig of kan de baby meteen al in het maxi cosi zitje?

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik vind nadeel van zo maxicosi dat de kleine er vrij snel uit groeit natuurlijk verschilt dat ook per baby en ik denk toch dat een baby lekkerder lig in een wagenbak maar dat is mijn mening.
    maar de kleine mag er wel gelijk in ja

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Maxi cosi mogen ze nniet langer dan 2 uur in liggen.
    Dus ik zou zeker een bak erbij kopen

4. zogelukkig

Ja, dat laatste leek mij dus ook! Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij dat zo'n kleintje nog helemaal niet zo rechtop kan zitten?

Dat zitje leek mij dus handig omdat ik dacht dat dat in de auto kon, maar dat blijkt dus niet zo, daar heb je een apart auto-zitje voor nodig. Verwarrend...

5. polleke2210

polleke2210 Actief lid

3 jul 2008
    149
    0
    0
    Leeuwarden
    Wangelwagenbak is om lekker in te liggen tijdens een wandeling o.i.d..
    Kinderwageninzet, als je kindje ong 5 of 6 maanden is.. ook alleen voor in de kinderwagen.
    Autozitje, de naam zegt het al, voor in de auto. Soms makkelijk als je boodschappen moet doen om op de kinderwagen te klikken..

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    de maxi cosi cabriofix is een autostoel die ook gewoon op de kinderwagen kan hoor?

alleen mogen ze er niet langerdab 2u in dus gewoon NAAST de autostoel, een bak kopen!

7. zogelukkig

Dan wordt het dus alledrie! Bedankt! ;)

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    alle 3?

Ik heb een Maxi Cosi cabriofix, dit is een autostoel EN kan op de kinderwagen en ik heb gewoon de kinderwagenbak waar ze echt in kunnen liggen..

9. zogelukkig

Ohw, en ik dacht dat ik eruit was!

Ik dacht dat de Mura 3 en 4 standaard geleverd werden met het zitje (dus niet het autozitje). Je kan toch niet kiezen voor standaard de kinderwagenbak? Als dat zo zou zijn, zou ik alleen het autozitje erbij kopen.

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Als het goed is krijg je de wandelwageninzet (zitje) bij je kinderwagen, de wieg is optioneel, en de maxi cosi kan er bij gekocht worden ;)

11. zogelukkig

Dan wordt het dus toch alledrie! ;)

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ff offtopic, maar denk dat deze verwarring komt omdat iedereen het autostoeltje Maxicosi noemt, ook al is het van een ander merk.
    Maar nu de Maxicosi zelf weer met echte wagens komt kan er verwarring ontstaan.

Ik had eerst ook het idee dat je het autostoeltje bedoelde maar je bedoelt de kinderwageninzet/buggyinzet.
    En ook ga ik met tummetje mee, je koopt de wagen met kinderwagen/buggyinzet en de bak en het autostoeltje koop je er los bij.

Deel Deze Pagina