Hoe zien jullie paasdagen er uit?

Discussion in 'De lounge' started by MoniqueA, Apr 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

Mar 10, 2013
    2,803
    4
    38
    Werken.

Topdrukte in het hotel.

Lekker hoge toeslag..

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    's Ochtends mogen de kinderen eieren zoeken en daarna houden wij bij ons een paasbrunch met schoonouders.
    2e paasdag wellicht op bezoek bij mijn zus.

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Zondag brunch bij schoonouders daar zullen we ook waarschijnlijk wel tot 5 uur blijven.

Maandag gaan we waarschijnlijk kijken bij de paascross. Standaard ritueel.

4. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,137
    21
    38
    .
    zondag is vriendlief jarig.
    dus wij gaan samen uit eten:p
    2e paasdag weet ik nog niet:p.,

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Smorgens werken, maandagmiddag bij opa en oma eitjes zoeken met de kids.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Familie...brunchen en eieren zoeken...

7. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

Mar 20, 2013
    2,583
    16
    38
    NULL
    NULL
    1e paasdag gaan we koffie drinken bij alle opa's en oma's... 2e paasdag zou ik wel een leuke dag vinden om te gaan bevallen ;) zo niet dan gaan we met onze dochter zwemmen..

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,272
    16,658
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    1 ste paasdag verstop ikzelf wat eieren en lekker uitgebreid ontbijten.
    's avonds komt mijn moeder eten en 2de paasdag lekker onze eigen gang gaan.Ik denk dat we gaan zwemmen met de kinderen.
    Beetje beweging kan geen kwaad.
    Hier geen vreetfestijnen ieder geval.

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Waarschijnlijk naar de Efteling!
    En inpakken om verhuisklaar te zijn.

10. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Eerste paasdag naar mijn ouders, gezellig brunchen :) En tweede paasdag thuis en misschien een stuk wandelen oid.

11. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Eigenlijk niet zoveel. Zondag gaan we gourmetten bij mn schoonouders en we hebben wat lekkere dingetjes bij het ontbijt.
    Verder wordt het denk ik een klusjes weekend. Ik moet nog de rolgordijntjes voor de keuken op maat maken, er moet nog een krukje geschilderd worden en de ventilator in de badkamer is kapot. Ook gaan we lekker uitslapen vanaf morgen. (Nu maar hopen dat ik niet weer om 5uur beneden zit door mn bi)

12. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Wij gaan een lang weekend naar de Dordogne in een Eurocamp mobile home... :)

13. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Zaterdag, zondag en maandag late diensten (14.30-23.00) bewust gevraagd zodat ik de eerste helft van de dag die het meest productief is met het gezin heb. De kleinste slaapt nog 3 uur in de middag en als ik dagdienst heb zie ik ze 2 uur als ik thuis ben en dan is het al bijna bedtijd.

14. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Leuk !! :)

15. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Zondag is mijn zusje jarig dus gaan we naar haar toe in Amsterdam. Maandag gaat ons zoontje ''gewoon'' (zoals elke maandag) naar mijn ouders alleen iets later. Wij gaan namelijk samen meubels kopen voor ons nieuwe huis :) (en dat willen we met onze volle aandacht doen haha)

16. wachtend

wachtend Niet meer actief

#56 wachtend, Apr 2, 2015
    Last edited by a moderator: Apr 2, 2015
    Hier hopelijk al bevallen en lekker genieten van ons viertjes! Als ik niet bevallen ben dan word het een pyjama weekend met veel te lekker eten en verder helemaal niets doen. Officieel is SM jarig maar anderhalfuur rijden nu heen en terug gaan we maar niet doen ;)

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Morgenavond kan ik niet naar de kerk, omdat ik moet werken, maar normaal doe ik dat wel, heel misschien dat ik morgenmiddag met mijn dochter de kruisweg doe (voor haar voor het eerst, ze is net 5) Mijn man moet zijn blinde oom ophalen die bij mijn schoonouders logeert. Morgenavond vegetarische tomatensoep eten die ik zo moet koken schiet me ineens te binnen :)

Zaterdagavond/nacht naar de late mis, de paaswake. Daarna komt de familie bij ons thuis om paasstol te eten met een glaasje wijn.

Zondagochtend thuis ontspannen ontbijten, paaseieren zoeken, 'smiddags naar schoonouders en 's avonds gaan we gourmetten.

Maandagmiddag blinde oom terug naar huis brengen en 's avonds weet ik nog niet.

18. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    Wij gaan een druk maar gezellig weekend tegemoet.

Zaterdag komen hier vrienden gourmetten en spelletjes doen/
    Zondag met mijn broer, zus ouders aanhang en 5 kids brunchen bij een indoor speeltuin. Trakteren wij hen.
    Maandag, Bij mijn schoonouders s'middags gaat R met opa en papa naar een voetbal wedstrijd.

Dinsdag is mijn dochter vrij van school, kan ze lekker bij komen van de gezellige drukte. En ik ook.

19. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Niks bijzonders....

20. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Zaterdag: Chocolade paaseieren eten
    Zondag: Paaseieren eten
    Maandag: Paaseieren eten

En ergens tussendoor verjaart mijn vader nog en is er verjaardagstaart met veel chocolade :D.

Mijn man moet maandag werken.

Voor de rest is het een weekend als een ander.

Tegen dinsdag is hopelijk alle chocolade op en kan mijn lever gaan rusten tot de Sint-periode :D.

Share This Page