Voor de NOD was het al gevoelig. Ik kon rond de NOD ook geen kou hebben, dat was ontzettend pijnlijk aan mijn tepels!! Ik ben nu 6 weken zwanger en kan al een maat groter aan. Ik heb nog geen nieuwe bh's aangeschaft, maar dat moet binnenkort wel gebeuren. Het is wat aan de kleine kant nu. Ik kan ook niet makkelijk meer op mijn buik liggen, dat is wat gevoelig. Ik heb alleen last als je er aan zit. En ze lijken veel steviger en voller. Ach ja, bij iedereen zal het wel weer anders zijn.
Hé lieve zwangere meiden (en mede-borsten-tuurders !) Wat lief dat jullie allemaal even tijd maken om te reageren! Tja, het is denk ik bij iedereen idd anders, al lees je wel wat dezelfde dingen... moet gewoon geduld hebben en afwachten, maar ja, daar ben ik (ondanks inmiddels jarenlange ervaring ) zo slecht in.... Ik laat jullie wel even weten hoe deze ronde afloopt... Enne, meer reacties mag altijd!!! Thnx again! xxxxxxxxxxx
Ik heb niet alles gelezen, maar heb je over 3 dagen je NOD? Voel je al wat veranderingen? Ik hoop voor je dat het nu eindelijk raak is! Duim, duim, duim!!
Bij mij zag je niks in het begin(en nu volgens mij nog steeds niet),maar ik had wel super pijnlijke borsten! Zodra je wakker wordt en het gevoel hebt dat iemand heel de nacht tegen je borsten heeft lopen boksen zou ik zeker eens een test doen!
Ik kreeg echt donkere tepels. Al heel snel na de conceptie. Daaraan kon ik ook echt zien dat ik dus zwanger was.
Dank weer voor de lieve reacties... Heb op 10 april mijn 3e IUI gehad - als ik dat als dag 1 reken - zit ik nu dus op dag 12... Heb vanmorgen toch (bloed kruipt waar het niet gaan kan) een KV 2v 5 testje gedaan. Ik dacht, vele zwangeren testen hiermee immers al voor de NOD positief mee... Dus ik vol goede moed getest , maar was negatief ... Weet wel dat geen bloed moed hoort te geven, maar geen roze streep geeft wel teleurstelling... En ik weet dat de een later HCG maakt en dat ik de hoop niet moet verliezen, maar dit is zóóó frusterend!!! Voel ook nix meer aan mijn borsten en tepels zijn zeker niet donkerder... Anyway, als mijn ongie niet doorbreekt met bruinverlies enzo voor zaterdag, zal ik nog een testje wagen...zaterdag dan hé Is die weer negatief, dan weet ik voldoende... Ze hebben bij mij op de kliniek gezegd dat ik bij negatieve test op zaterdag ook met de utrogestan moet stoppen. Ik probeer hoop te houden en vind het echt geweldig dat jullie meele z/v en!! Dank! Enne, meer reacties mag altijd (voor andere borstentuurders en de volgende ronde !) xxxxxx
Ik zag er niets aan eigenlijk. Mijn man had het idee dat ze iets groter leken, maar ook niet zodanig dat hij het zeker wist. Mijn borsten waren wel al gevoelig, maar dat zijn ze eigenlijk altijd rond mijn NOD. Dus....you never know!
Bij mij begonnen mijn borsten pas met 4 maanden ofzo te veranderen en dan ook alleen maar omdat ik iets begon te lekken. Ze werden wel steeds ietsjes groter maar omdat ik toch al een grote cupmaat heb (cup E) valt dat niet zo op Ze werden wel vlak na de bevallen echt HUGE!!!! Maar dat duurde maar 2 dagen en was puur van de stuwing
Nou dames, mijn borsten zijn echt veranderd, maar ben ongi geworden vandaag dus in mijn geval had het helaas met ontpillen te maken. Wil dus blijkbaar niet alles zeggen als je borsten pijn doen en je tepels gaan veranderen. (wil niemand ontmoedigen, wilde het alleen even melden )
Ik zag hier geen verschil aan het begin.. Wel bij ongeveer 5 weken dat het ontzettend gevoelig was aan de buitenkant/zijkant.. Tepels werden wel wat gevoeliger maar niet dat het echt pijn deed.. Half uur na de bevalling had ik me toch een stel memmen, vreselijk.. DAT deed pas pijn