wat kan je nog meer met de swaddle?(aden anais)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roozjuh, 30 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    #1 Roozjuh, 30 apr 2013
    Laatst bewerkt: 30 apr 2013
    ik heb een aden anais swaddle. heb m non-stop gebruikt toen mn kleine meid net geboren was. maar madam is nu op t punt gekomen dat ze gaat lopen en vroeg me af of er op deze leeftijd(en ouder) nog leuke ideeen zijn om met de swaddle te doen. ik heb m nu eigenlijk altijd maar in de kast liggen maar zag ooit iets voorbij komen dat je m als stranddoek/jurkje kan gebruiken. maar geen idee hoe je m dan moet knopen enzo

iemand nog ideeen wat ik met de swaddle kan doen?

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik gebruik hem heel veel maar ze is hier een stuk kleiner dus veel is voor jullie waarschijnlijk niet van toepassing (nu voornamelijk voor de zon, met voeden, om op te spelen, na het zwemmen).

Voor knopen misschien ideeën opdoen als je zoekt op 'pareo knopen'. De meeste knopen zul je ook kunnen gebruiken voor je meisje :).

3. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb er vier liggen, maar nog nooit gebruikt voor onze dochter van 2 weken.. Weet niet zo goed voor wat..

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    deed m altijd om bij voeden, vooral buiten de deur gebruikte ik m vaak. als ik haar uit de kinderwagen haalde deed ik m ook altijd om haar heen dat ze lekker warm bleef. met fles geven over/om haar heen. bij t verschonen onderweg om haar erop te leggen als ik niks anders had.

pareo, net ff opgezocht en kzie idd wel wat ideeen. hopen dat het kan met de swaddle. van de week maar is ff proberen. net al wat gedaan maar madam had er ff geen zin in :p

5. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Wij gebruiken het sinds Gideon een weekje oud was als inbakerdoek. Heel opvallend was dat hij dan veel langer en rustiger sliep, hij sliep ook redelijk snel door :) In de tussentijd slaapt hij niet meer zonder. Als het te klein wordt gebruik ik het als lakentje of handdoekje.

6. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hier ook als inbakerdoek, voeddoek, afdroogdoek en voor over de wagen als het zonnetje schijnt. Ideale dingen. Wij hebben voor kerst een 4pak gehad en er ligt er altijd 1 bij mijn moeder, 1 thuis voor het slapen, 1 in mijn luiertas en 1 extra thuis. Super handig.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    yup voor een 3maanden oude baby zeker! heb m non stop gebruikt. maar ze is nu 11maanden en weet niet wat ik er nu mee kan doen. om haar heen met fles heeft geen nut, ze zit geen sec meer stil :p doek heeft dan geen nut

8. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Van de zomer zijn ze misschien wel weer handig voor op het strand. Een lekker kleed om op te zitten, om als een soort tentje over je plekje heen te spannen met stokken, lekker afdrogen na het zwemmen of idd als jurkje aan.

Deel Deze Pagina