Na heel lange afwezigheid toch maar een bericht op dit forum. Donderdag hadden we een positieve test, met een vrij licht streepje. Maar een streep is een streep he, dus daarover twijfelen hoef ik niet. Alleen... zaterdagochtend begon ik te bloeden, ongeveer zoveel als bij een normale menstruatie maar toch voelde het anders en zag het er anders uit; helderder en zonder stolsels o.i.d. Ik voelde ook helemaal geen pijn. 's Avonds was het zo goed als over maar zondag kwam het weer terug, tot zondagavond laat. Weer minder dan zaterdag maar toch nog helder bloed. Gisteren af en toe nog een veegje bloed maar ik heb toch de verloskundige maar gebeld. Zij kon op afstand natuurlijk ook niet zeggen of dit nu echt een miskraam is geweest maar ik heb lang geleden een miskraam gehad en dat voelde toch heel anders, én zag er heel anders uit. Ze dacht dat het misschien een tweeling is geweest waarvan er een is afgestoten maar een echo zou nu nog geen duidelijkheid geven omdat ik morgen pas 5 weken zou zijn en ze dan waarschijnlijk alleen een vruchtzakje zou zien, wat nog niks zegt. Nu kan ik de 26ste pas voor een echo, omdat ze dan pas echt goed iets kunnen zien en dat snap ik ook maar ik vind de onzekerheid zo slopend. Het kan nu een miskraam zijn geweest, of niet, of een 'halve' (dat klinkt wel raar hoor...) Je zou toch denken dat ik na twee kinderen toch wel zo'n beetje weet hoe het allemaal werkt maar niks is minder waar, ik word hier toch best onzeker van :/ Ik weet niet goed wat jullie hier verder mee kunnen maar ik wilde het even kwijt
Ik zou als ik jou was blijven testen, kijken of het oploopt. Als t niet oploopt kan t een miskraam zijn geweest. En het kan per miskraam verschillen. Laatste miskraam had ik amper bloed maar toch echt een volledige en lege baarmoeder
Pff heftig. En wat duurt wachten dan lang. De tip van mamaenmini is nu denk ik t enige dat je kan doen. Sterkte
Dankjullie Ik denk dat ik van het weekend nog een keer ga testen, als ik het tot dan nog uithou tenminste Wil niet tevaak testen, daarmee maak ik mijzelf toch alleen maar gek. Maar volgens mijn oude vk, die ik als eerste belde (en die keihard over me heen walste en amper naar me luisterde) zou je na 3 weken nog steeds positief kunnen testen en ze zei dat dat dus geen zin had. Tja, wat is nu waar? Blijft het hcg echt zolang te zien of is het er al veel sneller uit?
Hè meid wat onzeker weet precies wat je meemaakt, bij mij woensdag positieve test.zaterdag bloeden. Helaas bij mij geen goede afloop. Ik zou als ik jou was morgen gewoon testen. is ergeren verschil qua streep of zelfs duidelijker kun je nog wat hoop houden. Ik heb gisteravond getest en die van mij was Omo wit dus wist de uitslag al maar ik zelf weet het liever dan die onzekerheid. Hoop voor je dat het allemaal goed gaat! Het hoeft niks te betekenen hè. Sterkte!
Sterkte! Is niets die onzekerheid. Ik zou idd ook nog een test doen om te kijken of het oploopt. Als je donderdag een licht streepje had moet het nu echt wel donkerder zijn als de zwangerschap intact is. Bij mijn miskraam bij 6,5 week was het niet te vergelijken met een normale menstruatie. Minder bloedverlies en 1x een sliert slijm/bloed. Dag 2 van iets bloedverlies was de zwangerschapstest al omowit. Hoop op een goede afloop voor jullie.
Ik ga morgen weer testen, moet me wel inhouden maar morgen is het een week na de vorige test dus dan zou ik zeker iets (of niets) moeten kunnen zien. Ik heb lang geleden (15 jaar ofzo) een miskraam gehad en dat was totaal anders dan nu; veel pijn en echt iets verloren, kon het duidelijk zien. Raar dat het altijd zo anders is bij iedereen, dat maakt het zo onzeker he. Bij mijn oudste heb ik bij 12 weken een bloeding gehad maar toen was alles verder ook goed, bij de jongste heb ik alleen innestelingsbloeding gehad maar dat was ook weer totaal anders. Je zou echt denken dat je na een paar kinderen wel weet wat je kunt verwachten maar dat blijkt toch maar weer heel anders te zijn..
Wat vervelend MamavanF2009! Erg he, die onzekerheid.... Bij mij werden de testen wel steeds wat lichter bij mijn miskraam. Maar wel pas een paar dagen na de bloeding. Als je het echt niet meer houdt kun je misschien een bloedtest vragen. Kreeg ik wel bij de gynaecoloog.
Ik heb daarnet nog maar een test gedaan maar hartstikke wit. Het is dus echt misgegaan, kan niet anders Hopelijk gaat het volgende keer wel goed