Erg groot stolsel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MJBP, 31 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Geen fijn verhaal maar ik hoop dat ik toch jullie mening mag vragen...
    In september 2016 heb ik een miskraam gehad met 10 weken. Sindsdien ben ik elke maand regelmatig (maar wel erg zwaar en pijnlijk) ongesteld geweest en met ovulatietesten heb ik ook steeds de eisprong weten te vinden. Deze maand ben ik een paar dagen voor mijn nod ongesteld geworden, mijn lf was 11 dagen. Die is normaal altijd 12-15 dagen geweest.
    Ik gebruik geen tampons maar maandverband en vandaag voelde ik naast een lading vloeibaar bloed ineens een erg groot stolsel naar buiten komen (sorry), zo'n 5 bij 2 cm en een halve cm dik. Het lijkt samengesteld uit diverse stolsels. Zo voelde het ook met de mk in september... En verder heb ik dit nog nooit meegemaakt. Dus ik vraag me af: zou dit nu een erg vroege miskraam zijn geweest? Ik heb geen zwangerschapstest gedaan en ben dus vóór mijn nod al ongesteld geworden, dus eigenlijk kan dat niet volgens mij. Maar wat zou het dan kunnen zijn?

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik heb na de bevalling ook meer stolsels dan normaal. Een stolsel zegt niets over een zwangerschap.
    Daarnaast heb je geen positieve test dus spreek je niet over een vroeg miskraam maar biochemische zwangerschap.

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.126
    17.138
    113
    Jep dit inderdaad. Had nooit stolsels, maar sinds de bevalling wel.

4. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
  5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Je spreekt van een biochemische zwschap bij een positieve test voor nod..
    stolsels verliezen kan zomaar ineens zonder reden.
    Bij een biochemische zwschap verlies je doorgaans geen stolsels alles is daar te klein voor geweest.

6. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL

Deel Deze Pagina