Hallo dames. Maandag heb ik mijn eerste echo. Volgens mijn eigen berekeningen (eisprong doormiddel van temperaturen vastgesteld) ben ik dan 6.1 weken zwanger. Omdat mijn eerste dag van laatste ontwikkelingen gesteldheid 22 februari was zou ik dan bijna 7 weken zwanger zijn. Maar weet dus zo goed als zeker dat dat niet zo is. Nu is mijn vraag is er met 6 weken al wel wat te zien? Wat kan ik verwachten? Meiden die hier ervaring mee hebben?
Dit was mijn echo met 5+6. Er was ook al een kloppend hartje te zien. Maar houdt er rekening mee dat dat ook nog niet het geval kan zijn.
Ik heb maandag de echo gehad met 6 weken. Een prachtig kloppend hartje mogen zien. De verloskundige gaf aan dat dit niet altijd te zien is met 6 weken. Veel plezier bij de echo maandag!
Bedankt voor jullie reacties! Afwachten dus. Maar zo te horen kan je dus al best wat zien. Mooie echo's dames
Bij mij zag je met exact 6 weken een lege vruchtzak. De arts dacht iets van een dooierzakje te zien, maar dat kreeg ze niet goed in beeld. Ze zei erbij dat dit precies was, wat ze graag wilde zien op dit termijn. Ik moet er wel bij zeggen dat ik extreme overstimulatie had, waardoor het allemaal niet duidelijk te zien was.
Bij mij was er met inwendige echo al een klein boontje te zien met een sterk kloppend hartje . Succes met je echo!
Bij mij was vandaag ( vermoedelijk 6 weken zwanger ) alleen een vruchtzakje/zwangerschapsring te zien en helaas een traag stijgend hcg gehalte. Volgende week een nieuwe afspraak. Hopelijk zien we dan een mooi kloppend hartje, anders ziet het er niet hoopvol uit. Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 21-2 dus we lopen bijna gelijk. Ik hoop voor jou dat je een mooi boontje ziet met hartaktie!!
Wat een wisselende verhalen. Ooh rianne wat spannend en wat een onzekerheid! Iig hopelijk volgende week even mooie echo voor jou. Heb eisprong op dag 19 gehad dus wat later dan gemiddeld wanneer er uit wordt gegaan van cyclus van 28 dagen. Spannend maandag. Wel zin in!