Hoe ziet een harde buik eruit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door S0fietje, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Nou vanaaf even een fotootje gemaakt tijdens een harde buik. Omdat de beeb helemaal rechts ligt krijgt mijn buik een hele andere vorm tijdens een harde buik. Ziet er vaak echt raar uit en moet er ook wel om lachen.

Kennen jullie dit ook?

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja dit had ik ook bij men meid
    en nu begint het ook weer 1 kant uit te gaan :D ziet er inderdaad grappig uit maar kan geen kwaad

3. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou soms willen dat mijn buik doorzichtig was, zodat ik kon kijken hoe de kleine erbij ligt. Maar tijdens een harde buik krijg ik altijd wel een aardig beeld. Bij mij zie je duidelijk de billetjes zitten. Hij ligt wel echt tussen mijn ribben. Grappig om jouw schuine buik te zien haha.

4. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    grappig he! ik heb t nu alleen voor t slapen gaan iedere keer.
    echt zo sinaassappel onder mn navel ;):D

5. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Heel herkenbaar, en leuk om weer een keer te zien hoe dat er van bovenaf uitzag! Haha, ik kon er uren naar kijken, heerlijk!!
    Mijn zoontje lag ook altijd rechts, en na de geboorte direct een voorkeurshouding, jawel, naar rechts!! :)

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ja ik had ook altijd zo'n schuine buik, helemaal vergeten.

7. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Ik heb bijna nooit harde buiken, dus heb nog geen verschil gezien/gevoeld...

8. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hier ook nog wel eens net even anders, dan duwd mini zichzelf omhoog en dan heb ik ook zo'n schuine buik.... maar dan is dus alleen die bult hard en de rest nog lekker zacht ;)

9. wondertje1980

wondertje1980 Actief lid

12 apr 2009
    198
    0
    16
    heel herkenbaar, hier ook elke avond harde buiken. Krijg dan precies dezelfde schuine buik..... Zal er ook eens een foto van maken.

10. misa

misa Niet meer actief

Hihi! Grappig! Ik heb ook vaak een scheven buik! Maar gewoon omdat de kleine dan vooral aan één kant zit. Het is niet altijd een harde buik hier.

11. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Hier gaan de harde buiken de hele dag door en vooral met activiteit maar ook gewoon in rust. Hij drukt dan ook vaak erg op de blaas en als ik aan het lopen ben moet ik stoppen want anders pies ik in mijn broek (ook als er nog maar een druppel in de blaas zit). Heb een drukke beeb en iedere keer als hij druk is dan komen de harde buiken ook vaker. Maar ook vaak tijdens koken of andere bezigheden. Moet soms echt even stoppen.

Deze foto is in bed gemaakt want vond het zo apart steeds die verandering in een ei aan de rechterkant dat ik er echt even een foto van moest maken. Ook voor later leuk om eens te zien hoe het was.

Roep nu vaak dat ik mijn buik erg zal missen als hij er niet meer is maar wat ik niet mis zijn die harde buiken de hele dag door.

Leuk dat jullie dit ook herkennen :D

12. Puk19854

Puk19854 Lid

16 mei 2011
    88
    0
    0
    Herkenbare buik op de foto, lijkt de mijne wel, zelfs dezelfde kant?

Deel Deze Pagina