Tips, trucs en ervaringen na ee miskraam met misoprostol

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jolieanda, 9 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolieanda

Jolieanda Niet meer actief

Hoi allemaal,

een aantal weken geleden (11-11) ben ik gestart met misoprostol op mijn miskraam op te wekken, dit bleek echter niet voldoende waardoor ik een 2e kuur kreeg ( 21-11). Hierna een echo gehad op 28-11, toen bleek dat alles schoon was.

Maar toen kreeg ik 01-12- opeens heel erg bloedverlies, hiervoor naar het ziekenhuis geweest en toen constateerden ze een cyste van 5 cm op mijn eierstok, dit was voor mij echt een dikke domper. Ik was die maandag na de echo zo blij dat alles weg was en we weer konden starten, maar nu heb ik gehoord dat het minimaal 3 maanden gaat duren voordat er uberhaubt weer hoop is om zwanger te worden.

Hebben jullie tips, of ervaring hierin? We hadden gehoopt dat het misschien wat eerder zou gebeuren, dit is gewoon weer een tegenslag.

2. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik had ook een cyste na mn eerste miskraam. Ik had daardoor een eerste korte cyclus zonder eisprong en daarna alweer een cyclus met eisprong. Wanneer je weer zwanger kan worden ligt dus enerzijds of je gewoon gaat ovuleren terwijl je een cyste hebt (vaak niet) of wanneer hij weggaat, dat kan snel gaan, bijv bij volgende menstruatie.

Je kan dus helaas niet voorspellen hoe lang het gaat duren. Sterkte meis.

3. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Hoihoi,

Ik heb wel tijdens mijn zwangerschap een cyste gehad op mijn eierstok, die is vanzelf weer weg gegaan. Deze zwangerschap bleek later een miskraam te worden. Ik hoop voor jou dat hij snel weer verdwijnt! Veel sterkte en geluk voor de toekomst!

4. Jolieanda

Jolieanda Niet meer actief

Dank jullie wel voor de antwoorden en berichtjes.
    Inmiddels wacht ik nog steeds op mijn menstruatie al heb ik het gevoel dat die niet erg lang op zich laat wachten. Af en toen wel wat bloedverlies en krijg steeds meer kramp.

Deel Deze Pagina