hoe ziet 'het' erbij jouw uit na de bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door cherry blossom, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

'n beetje een genant onderwerp maar ik ben even nieuwsgierig...

Nou ik ben 'n half jaar geleden bevallen, en ik vind het er bij mijzelf van onderen nog niet als van ouds uitzien.. het lijkt net of mn vagina van binnen wat dikker en opgezet is. Soms kan ik het ook voelen, net of het iets naar buiten komt, wat normaal dieper zit. Ik denk zelf dat dit door het persen gekomen is.
    Is dit wel normaal? ik heb er verder geen last van ofzo. Maar ik baal dr wel een beetje van.

Meer mama's hier last van?

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik kan geen tanpons meer in na me bevalling dat doet gewoon zeer

3. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

ja dat doet bij mij ook zeer

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik heb nog niet durven kijken noch voelen dus geen idee... Maar na een half jaar zou het toch wel redelijk genezen moeten zijn toch? Misschien eens langs de ha gaan? Die ziet dagelijks vagina's, dus dan kan die van jou er ook nog wel bij hoor ;)

5. Alita

Alita Niet meer actief

mm die van mij ziet er nu al hetzelfde uit alleen dan de hechting die erbij is.....

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Bij mij zag het er, toen de hechtingen er eindelijk uit waren (na 6 weken) wel weer hetzelfde uit als voorheen.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    IK kijker nooit naar, geen idee hoe het er voor de bevalling uit zag en geen idee hoe het er nu uit ziet.

Weet alleen dat de verpleegster die me gehecht heeft zei "Als je het ooit weer goed wilt hebben moet je een afspraak bij de plastisch chirurg maken." :confused: nou ja, zolang ik er geen last van heb doet het me niet zo veel hoe het er uit ziet.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha, oké, lekkere uitspraak ook! Maar ik snap wel dat 't je niks uitmaakt, zolang er geen last van hebt hoor. Ik kijk er zelf ook nooit naar, maar mijn vriend heeft 't boeltje even geïnspecteerd! ;)

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja zeker lekker als je net bevallen bent, alsof ik me DAAR druk om zou maken. Maar hij is wel heel erg goed blijven hangen. Valt onder het kopje: DINGEN DIE JE NIET ZEGT TEGEN EEN VROUW DIE NET BEVALLEN IS.

10. angel23

angel23 Actief lid

21 nov 2007
    214
    1
    0
    de plek van de knip is hier wel goed te zien.. helaas:(

11. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Mijn "boeltje" was tijdens de zwangerschap al behoorlijk veranderd: meer/donkerder haar, meer pigment in mijn velletje. Het mooie roze was er vanaf. Ziet er nu na de bevalling nog steeds zo uit, geen verandering in. Niet lelijk, maar het "meisjesachtige" is er vanaf. Ook niet zo erg als je 30 bent ;) . Alleen was er een schaamlipje gescheurd, dat zie je wel. Maar mijn man vindt het allemaal nog net zo mooi! :)

Deel Deze Pagina