Ik zit met een probleem..mijn zoontje is met een keizersnede geboren omdat hij in een stuit lag..4 dagen voor zijn (geplande) geboorte ben ik naar mijn gyn geweest en die zij dat hij mooi was ingedaald nou mooi niet dus want op de operatietafel werd mij verteld dat mijn zoontje al heel lang in een stuit lag. dat is probleem 1. nu dus probleem 2: ze hebben bij mijn keizersnede ontdekt dat ik een cyste had op mijn rechter eierstok en die hebben ze toen ook verwijderd.nu moest ik 6 weken later komen voor na controle daar werd mij door dezelfde gyn verteld dat mijn hele rechtereierstok was verwijderd. en daar wist ik dus niks van..ik was daar erg van geschrokken..mij werd toen verteld dat ik als ik pijn kreeg aan mijn linkerkant direct moest bellen..dat is dus deze week gebeurd..ik naar de gyn(deze keer een andere die ook bij mijn operatie was) en die keek met een echo bij mij naar binnen..en hij zei: nou daar is je rechter eierstok en daar je linker...bleek dus dat ze alleen mijn cyste hebben weggehaald en niet mijn eierstok...ik ben hier nogal ondersteboven van..mag ik hier een klacht over indienen?en zoja waar zou ik moeten zijn? Alvast bedankt... liefs mij
ik denk dat ik wel weet hoe dit komt. Ik zal je een beetje mijn verhaal vertellen. Ik heb vorig jaar een bbz gehad in mijn linkereileider, deze hebben ze operatief verwijderd. Ik dacht na de operatie dat ze mijn linker eierstok verwijderd hadden maar dat bleek met de controle niet zo te zijn. Ze hebben alleen de eileider verwijderd en niet de eierstok zelf. Die laten ze eigenlijk altijd zitten als het niet nodig is om hem er uit te halen. Ik was er wel blij om omdat ik via ivf zwanger ben geraakt, zo konden er aan de linker kant ook nog eitjes groeien. Ik denk dat je bij het volgende bezoek eens moet vragen of ze je eileider of je gehele eierstok en eileider verwijderd hebben. meid, heel veel sterkte, groetjes conny
Jeetje meid, wat een narigheid. Ik heb ook een ks gehad op het laatste moment omdat de vk al die tijd zei dat ze mooi met het koppie naar beneden lag en al aan het indalen was. Dit bleek dus helemaal niet zo te zijn want Louise lag helemaal horizontaal. Een klacht indienen kan altijd als jij niet tevreden bent, wellicht heeft een ziekenhuis hiervoor een afdeling/persoon en anders het medisch tuchtcollege, maar ik zou gewoon nog eens even met je gyn om tafel gaan om alles te bespreken.