Hoe ziet het vruchtje er uit?

Discussie in 'Miskraam' gestart door sallie01, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee, er zit wel een vliesje vast zeg maar aan het vruchtje, mssn was dat het vruchtzakje, alleen dan kapot ofzo? ik weet het ook niet. Ik kreeg het vruchtje met allemaal stolsels en later (anderhalf uur ofzo) kwam er nog meer, dacht dat dat de placenta was, een soort huidachtige substantie, kon het niet goed plaatsen, en daar zat verder niets in ofzo... volgens de vk was datgene wat ik als eerste verloor echt het vruchtje... maar ben ook geen expert natuurlijk (gelukkig...)

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heel erg veel sterkte morgen.

3. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Heb meegelezen en hoop uiteraard dat je goed nieuws hebt gekregen. Sterkte in ieder geval!

4. sallie01

sallie01 Actief lid

9 jun 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

Ik heb helaas te horen gekregen dat mn baarmoeder leeg is...
    Tis waarschijnlijk vlak na de bevruchting al mis gegaan. Gelukkig geen gedoe met curretage enzo ;) Dat scheelt nog weer.
    Wel een leeg gevoel nu, maar wel eindelijk een einde aan die onzekerheid.
    Het vruchtje heb ik nooit gezien of het was een van die stolsels.. Tja gewoon nog te klein geweest denk ik!
    Kheb gelijk mn handtekening maar ff aangepast.. Een banner kreeg ik nog niet voor elkaar, ligt dat aan de nieuwe site?

5. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Hoi Sallie01,

Wat naar voor je. Helaas weet ik ook hoe het voelt.
    Wat betreft die banner: Lukte mij ook niet in één keer. Kan even duren voordat 'ie zichtbaar is. En anders morgen weer proberen.

6. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Hey Meid...

Idd we hebben voor korte duur allebei in het december topic gezeten jammer genoeg..
    Hier gaat het goed met me gelukkig,.,,
    Ik bekijk het ook echt hoe jij het zegd, en dat is helemaal de waarheid.
    Wij hebben idd 5 juni weer een iui behandeling gekregen dus ik zit nu in de 2 wachtweken.
    Ik reken nergens op, maar de hoop is er wel..
    Hoe is het nu met jou?
    Weer aan het proberen of rust?
    Ben benieuwd hoe het met je is?!!

Greetzz Funk

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    sallie: jeetje meid, toch een beetje wat je al dacht, maar het blijft natuurlijk K*T! heel veel sterkte!

8. kimpietjeuh

20 jun 2009
    92
    0
    0
    huishoudmedewerker bij bejaarde
    Vilvoorde (België)
    Ik heb ook een miskraam gehad aan 7 weken in december 2007 en dat zag er ook zo uit als bij surf....

9. sallie01

sallie01 Actief lid

9 jun 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is al zo vroeg in de zw schap misgegaan dat ik het vruchtje verloren ben zonder het te merken. Nu heb ik alleen nog wel steeds bloedverlies en het wordt nog niet echt minder. Het is nu ruim twee weken al best erg. Wie heeft er een idee hoe lang dit nog ongeveer duurt? En dan bedoel ik niet na een mk van bijv. 9 of 10 weken, maar bij iemand waar het ook al heel snel is misgegaan.....

Liefs

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    als je twijfelt gewoon de vk nog even bellen hoor!
    je hebt natuurlijk al wel een controleecho gehad, dus er kan niet iets achter gebleven zijn, of ze moeten het niet goed gezien hebben... Bij mij zei de vk dat nadat je het vruchtje verloren bent zal je nog 4-5 dagen bloedverlies hebben, maar minder dan een normale ongie... Bij mij is het een week geweest en in die week wel meer dan een normale ongie, maar toen was het wel van de een op de andere dag gestopt...
    sterkte, ik hoop dat het snel over is...

Deel Deze Pagina