Heb zooow hekel aan dwijlen heb beneden 100vierkante meter... en me vloer werd NOOIT echt schoon was half uur ermee bezig:x maar vorige week stoom apparaat gekocht Royal Steam & Swing M 350 1600 watt - Householdshop.nl wat een genot... wat was mijn vloer GOOR zeg elke meter kon ik hem uitspoelen.. want PIK zwart!! Na intensief 1x gedaan te hebben.....ben ik nu met 10 minuten klaar vandaag de douche gedaan ermeee.... doe elke dag me dingen..... ik zweer hierbij!! wat een genot is dit wou dit even met jullie delen
Hoi Babs, al enige tijd twijfel ik om dit ding aan te schaffen. Hij lijkt me super fijn vooral voor de badkamer tegels met die irritante voegen. Die worden gewoon zwart na lange tijd . al het vuil verdwijnt in die voegen als je gewoon dweilt. Maar mijn vraag is , is dat ding hanteerbaar? Het lijkt me zo zwaar? Groetjes Herma
ik heb laatst de steam mop elite gekocht bij de kruidvat deze werkt ook geweldig en hij koste maar 30 euro...
Hee Babs Even een vraagje, die doeken die er bij zitten kan je die in de wasmachine doen of moet je die na een aantal keer dweilen weggooien? Enne zal het ook oke zijn voor een houten vloer?
Volgens de beschrijving kan hij op houten vloeren maar ik vraag me af of dat ook geld als die vloer in de olie of in de was staat. Anders zou ik het wel een makkelijk ding vinden. O ja, en hoe werkt dat met van die V groefjes in de vloer? Haalt hij het vuil daar dan ook uit?
ik heb het ooit ook eens overwogen om hem aan te schaffen heb de vloerboer toen gebeld en gevraagd of het wel verstandig was om dat ding te gaan gebruiken en hij heeft het heel erg afgeraden het word idd superschoon maar trekt daardoor weer extra vuil aan ,omdat het de toplaag kan beschadigen en de vloer zal dus sneller slijten vond het erg jammer, maar heb het maar niet gekocht dus voor mij nog steeds met de mop door het huis
Ik wil ook al tijden zo'n ding Maar wat ik me afvraag, kan het ook op laminaat? Anders heeft het weinig zin hier
ik heb ook een stoom appartaat, van duits merk, ben super blij mee, ben zo klaar met de eetkamer, badkamer en hal, ideaal
Ik lees even mee hier, ben benieuwd naar handigheid, gewicht en verschillende vloeren. ik heb laminaat met v-groef. Heb ik goed gelezen dat je dit in de badkamer ook op de (muur) tegels kunt gebruiken?
Ik gebruik hem op laminaat... ik heb vanm me tegels van de douche gedaan.. niet erg praktisch... maaaar OHWWWW hij is mooi schoon de vgroeven zijn ook schhoon!! geen strepen... helemaal niets!!
trouwens... die van de kv had ik ook gehaald... maar.... zaten dingen niet in..................................... en die stond ook niet goed geregistreerd.. dus niet gehaald.. die doekjes die erbij zitten kan je wassen inderdaad!! en herbruikbaaar!! en goeie kwaliteit