Hoi Ik verlies elke keer een beetje slijm, wat eruit ziet als vruchtbaar slijm. Is dat "gewoon" afscheiding of zou dit mijn slijmprop kunnen zijn? Ik heb er trouwens geen bloed in kunnen vinden.
Dat heb ik dus ook! Ik heb ook al eens op Google gezocht, maar je ziet daar de meest vieze slijmproppen voorbij komen. De ene keer lees je met bloed, de andere keer doorzichtig slijm.. Ik weet het ook niet!
Ik ben de slijmprop verloren toen ik al flink weeen had, maar die herkende ik echt meteen! Een vieze dikke prop slijm. Maar weet natuurlijk niet hoe het er uit ziet als ie in delen eruit komt... Maar dat zegt ook niets over de bevalling helaas.
Ik heb hem in delen verloren en het leek best een beetje op vruchtbaar slijm. Maar ik had zelf wel meteen zoiets van, dít is de slijmprop. Het was wat groenig, en was duidelijk afkomstig van een prop. Het waren echt stukjes, en niet vergelijkbaar met slijm op andere momenten in de zwangerschap. Maar het was wel rekbaar, dus in die zin leek het idd op vruchtbaar slijm.
ik had ook al een paar keer hele dunne afscheiding ik voelde het dan gewoon lopen. ik dacht dat het misschien vruchtwater was, maar volgens vk was het gewoon afscheiding. maar in de nacht van 2 april voelde ik het weer lopen en ging naar de wc, in de wc pot zag ik toen ook dikke klodders en slierten slijm, en dat was dus de slijpmprop. maar de baarmoeder mond is dus daarvoor al een beetje zachter geworden, waardoor er dunne afscheiding mee naar buiten kwam. een uur na het verliezen van de slijmprop begonnen de weeen en in de avond werd Iza geboren!
Heb ook voor de bevalling last gehad van veel slijmverlies maar dat was gewoon afscheiding.... Want op een gegeven moment toen ik mijn slijmprop verloor zag je het duidelijk dat dat de slijmprop was! Een grote klodder wit / grijs achtig iets met een beetje bloed erdoor....