Hoe ziet je urine er eingelijk uit als je zwanger ben?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mam1982, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1982

mam1982 Lid

12 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Hoe ziet je Urine er eingelijk tijdens je zwangerschap? het is een vraag wat mij al heel lang bezig houd.

Ik heb altijd gelige afscheiding als ik on ga worden en donkere soms licht gelige plas.

Maar was erg benieuwd hoe het er uitziet in een zwangerschap :)

Groetjes Mam1982

2. linda20

linda20 Lid

18 okt 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    mam1982
    dat zou iik ook wel eens willen weten haha.

3. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik denk eigenlijk gewoon hetzelfde, maar lees even mee

4. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik lees ook even mee. toen ik zwanger was heb ik daar nooit op gelet

5. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Volgens mij zag mijn urine er tijdens mijn zwangerschap meer geel uit dan anders. Dit kan ook komen doordat je te weinig drinkt natuurlijk. Verder rook het sterker dan anders.

6. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn urine is altijd geel nu ik zwanger ben.
    En om even compleet in details te treden....ik heb nu veel meer last van afscheiding....en zo nu en dan moet ik urine in een potje opvangen.... en dan is me plas dus donker geel...soms neongeel!!:$ en afscheiding verdoezeld de kleur een beetje...soort van witte waas wat dan naar de bodem zakt.

Maar sowieso...ik heb nog nooit kleurloze plas gehad...zelfs als ik veel drink is mijn plas geel tot donkergeel. Dus ook niet lichtgeel ofzo...terwijl voor ik zwanger was en bijvoorbeeld veel gedronken had...mijn plas rustig kleurloos was op super licht geel.

:D Okay het zal nu wel duidelijk zijn denk ik ...

7. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Mijn urine zag er tijdens de zwangerschap gewoon hetzelfde uit als ervoor en nu erna.

Het enige verschil was dat ik véél vaker naar de wc moest, maar dat is pas vanaf een bepaald aantal weken, niet meteen in het begin.

8. mam1982

mam1982 Lid

12 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden super bedankt alvast voor de reakties ach het is iets wat ik mij afvroeg, ik heb altijd neon gelige plas als ik on moet worden en dacht goh hoe ziet het er eingelijk uit als je zwanger bent? vond het een beetje vreemd om te vragen heb ook lang gewacht maar ben blij dat ik het nu toch eindelijk heb gedaan :) ik heb nu een beetje een idee.

9. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Merk geen verschil in mijn urine.
    Hoe meer ik drink, hoe lichter, dat is normaal.

10. mam1982

mam1982 Lid

12 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke dankjewel

11. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

He dat is grappig, mijn urine is ook altijd neon gelig als ik ongesteld moet worden. nu is het donker geel tot ook weer neon geel ik heb pas over 10 dagen als deze cyclus klopt mijn od. wie weet ;) Maar goede vraag hoor ik lees lekker mee met de antwoorden die mischien nog gaan komen.

12. Trees

Trees Niet meer actief

Ik zie duidelijk verschil als ik zwanger ben. Het is geler, stinkt meer (komt waarschijnlijk ook door een betere reuk) en erg opvallend er zweven witte schilfertjes in. Ik heb weleens gedacht dat ik blaasontsteking had en heb toen een plasje weggebracht. Mijn huisarts gaf aan dat je vaak meer eiwit in je urine hebt als je zwanger bent en dat zijn de schilffertjes.

13. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja dat was ik vergeten....het stinkt meer. Vooral smorgens....pfff lijkt wel de tankstation mannen toilet ofzo..... niet dat ik daar ooit in geweest ben, maar zoiets stel ik me voor bij die lucht.

14. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook het idee dat het geler is nu ik zwanger ben. En ik ruik het meer, maar misschien komt dat ook doordat zwangere vrouwen een betere reuk hebben:D.

Deel Deze Pagina