In navolging op het topic, wat kan jij niet. Wat kan jij wel, wat is jouw talent? Waar ben je goed in? Ik ben volgens mijn man echt goed in zeuren en koken al doe ik het niet graag Groetjes, Krokus
Hahahaha zeuren! Zijn alle vrouwen wel goed in volgens mij. Maar ik ben erg goed in (hoofd)rekenen, ben een wandelde jukebox en weet veel van de geschiedenis van dit land. Ik kan volgens mijn man lekker koken, maar die is mijn schoonloeder gewend dus dat kan nooit slechter. Oh en nog een bizarre. Balletje balletje ben ik super goed in. Maakt niet uit hoe snel, ik weet het balletje altijd te vinden. Misschien kan ik er wel geld mee verdienen. Zo, genoeg over mezelf opgeschept.
ik ben echt panisch voor naalden en ben geloof ik nog nooit verkeerd geprikt. Alleen met de ruggeprik, die hebben ze 3 keer fout geprikt. pffff.
Nou hebben jullie even tijd Dan ga ik mijn lijstje neerzetten hier .. hahahaha .. Nee zonder gein , ik ben eigenlijk best goed in tekenen , vind het ook erg leuk om te doen .. deed het vroeger ook al op school heel veel ..
Een balletje onder 3 van die bekers, die gaan ze de hele tijd heen en weer schuiven en dan moet jij zeggen onder welke beker het balletje zit.
Even copy en plakken van mijn reactie andere topic : Hier ben ik goed in: * gewoon simpel genieten van het leven!! daar ben ik héél goed in * netjes en mooi strijken * mijn huis opgeruimd en redelijk goed schoon houden * bijna elke dag vers koken, is maar 1 gang * oh ja, en dat dochtertje is ook héél goed gelukt, kan ik dus ook goed: kindjes maken
ik kan heel goed: -zeuren -internetten -fietsbanden plakken -broodjes hagelslag eten -dansen als ik op stap ga -wijntjes drinken -praten, veeel en lang!!! -onzin dingen vertellen
Briljant lijstje Ik kan goed: Op terrasjes zitten en Belgische biertjes drinken Nutteloos posten op forums Opruimen / ordenen / netjes maken Lopen op hakken Plantjes kweken Voor veel mensen tegelijk koken
Koken voor een grote groep! Heerlijk. Het is wel geen Michelin-sterren-eten, maar iedereen geniet enorm! Met Sinterklaas voor 12 man een Bouillabaisse gemaakt, fantastisch gelukt! De kerstboom mooi optuigen. Bellen Internetten Regelen Geld uitgeven En sinds een paar dagen ook sparen!
@Fairy Tale: 't water loopt me meteen in de mond! Rendang is zooo lekker! Waar ben ik goed in... Photoshoppen, lullen als Brugman, schrijven en fileparkeren.
Ik vroeg aan mijn man, waar ben ik nou goed in? Het antwoord: Zeuren, zeiken en geld uitgeven. (Natuurlijk met een dikke knipoog ) Als ik de vraag aan mezelf stel waar ik goed in ben, geen idee.
Taarten en cakes bakken. Hapjes maken. Feestjes en etentjes enzo organiseren. Tekenen. Interieur bij elkaar zoeken.
Oeh, balletje balletje! Ben ik ook heel goed in. Mijn lijstje met dingen die ik niet goed kan, zal waarschijnlijk groter zijn dan het lijstje met dingen die ik wel goed kan, maar vooruit, hier komt ie: Ik vind mezelf heel goed in: -Op de een of andere manier altijd in genante situaties terecht komen. -Mijn vriend nachtenlang wakker houden door mijn irritante slaapgedrag. (Snurken, piepen, midden in de nacht ineens in mijn slaap beginnen te applaudiseren, om de een of andere reden Latijns praten, woelen enz.) -Kerstboom versieren. Hij is aardig gelukt. -Tekenen kan ik ook wel aardig, heb ik horen zeggen...
Edit: Ik zie nu pas mijn banner! Vanavond met vriendlief weer iets anders doen waar we samen heeel goed in zijn.