En ik heb dezelfde layout als Consider en dan met 3 keer een kerstman foto van aaron maar die uploaden lukt niet ga daar nog even mee stoeien
Wat een leuke/mooie kaarten komen er voorbij!! Wij zijn vanmiddag op fotojacht geweest! We zijn bij de kinderboerderij geweest. Ik had het idee in mijn hoofd om Anoeska met een konijn op de foto te krijgen, dan nog het èèn en ander bewerken tot het grappig word (met een wolkje boven haar hoofd met de tekst HMMMMM erin) En dan eronder: smakelijke feestdagen! Hier alvast het onbewerkte resultaat!!
hmmm doe mij die maar! Een goede vriendin is super met bewerken die die mag het gaan doen!! Maar de voorpret was al helemaal super!! Eerst mocht annie een konijn vasthouden, maar de muts durfde niet!! Dus daardoor raakte we in gesprek met een vrijwilliger die ons hielp. Die vond annie een schattig kindje (duhhhh). En toen vertelde is haar over het idee voor de kaart! Nou ze lachte als een boer met kiespijn hahahahahahaha....dus ik weet niet of ze het leuk vond hahhaahahaha.
kan ik me wel voorstellen als iemand van die diertjes houdt. Vind de foto best lief, je kaart van vorig jaar ook, maar je tekstidee nu nogal "smakeloos"
waarom vind je mijn tekst idee nu smakeloos? Ik ben zelf ook gek op dieren, en heb nog nooit konijn gegeten. Maar ik vond het wel grappig. Maar ja mensen zijn allemaal anders natuurlijk.
tis sowieso niet mijn soort humor, maar vind de combinatie van een kindje met een lief konijntje gewoon niet kloppen bij zo'n tekst. Krijg er een heel erg "flappiegevoel" bij