ja ik vind hem geweldig hahahahaha je hebt me zelfs op een idee gebracht met de naam Flappie hahahaha
zo zie je maar dat ook iemand die het absoluut niet grappig vind nog nuttige tips kan geven. Iedereen dus voortaan netjes luisteren naar kritiek
Pluys, ik vind het idee echt supergeweldig! Zou echt in mn broek pissen van het lachen! Wij hadden ook een humor trouwkaart. Een holbewonerman, die een holbewonervrouw aan dr haren de grot mee in trekt. En daarbij de tekst: Na een kort maar krachtig overleg, hebben wij besloten te gaan trouwen. Dus ik hou wel van dat soort humor kaartjes!
humor die trouwkaart!! Ja wij zijn ook van de humor kaartjes! Vind die leuke en lieve kaartjes ook heel erg leuk hoor. Maar zelf wil ik toch iets grappigs versturen. Ben wel blij dat er ook positieve reacties op mijn idee komen!
Wat een leuke kerstkaarten allemaal dames Dit is die van mij, hij is een beetje kitsch, maar moet maar zo
Het zijn trouwens inschuifkaarten van de axion. Kan je 10 x 15 foto's inschuiven (10 x 13 gaat makkelijker gezien de plakstrook) en deze kun je voor 0,70 eurocent kopen bij de Axion. Dan heb je er acht.
Bekijk bijlage 35722 Mijn creatie van dit jaar, gaan morgen op de bus! Heb overigens alweer leuke ideetjes voor volgend jaar, leuke kaarten dames!!!
sab ik vind de 2e het mooist want dan zie je de rendieren volledig super leuke kaarten komen ervoor bij zeg.
@sab... misschien een idee om d.aimy van de eerste op het kaartje van de 2e te doen. Ik vind dat ze daar zo'n schattig koppie heeft. Wat wonder zegt is ook wel zo, op het 2e kaartje zie je die rendieren helemaal.
ja sab inderdaad dacht ik ook hahaha wat wendyp zegt. De jongste niet op de rendieren maar die van de 2e foto. en van je andere mooie meid dan dat ze lacht en niet naar boven kijk ik zal die combi inderdaad maken dan vind ik het echt een te gekke super mooie geweldige kaart
tja, als ik m niet leuk vind mag ik dat toch ook gewoon zeggen. Die holbewonertrouwkaart vind ik wel leuk hoor. hou ook zeker wel van humor en niet van mierzoete kaartjes maar dan niet dit soort humor