jaaaaaa helemaal super woowww wou dat ik zo mooie kerstkaart in huis kreeg super mooi en leuk gedaan zeg, helemaal te gek. Schuilen een hoop talentjes in jou volgens mij. Spiek wel eens in het kleding maak topic en zie ik mooie creaties voorbij komen, maar die kaart ook helemaal te gek. En de fotos ervan ook gewoon super Mooie kinderen ook zeg echt schatjes.
wow wat een berg complimentjes dank je wel!(heb de engelen outfits ook zelf gemaakt) ik heb Daimy nog even iets verkleind zodat haar hoofdje niet voor de slee zit zegmaar (ben helemaal niet perfectionistisch hoor) ik denk dat het zo iets beter is.
Nou hier dan onze kerstkaart!! Hij is iets anders geworden dan we in gedachte hadden, maar ben erg blij met het resultaat!! een goede vriendin heeft hem helemaal in elkaar geshopt!
Dit is onze kerstkaart voor dit jaar.. Bekijk bijlage 35927 Deze heb ik af laten drukken. En daarna op een blanco dubbele kaart geplakt. En onze namen erin gezet..
ik heb deze foto gebruikt...ben er heel trots op ik heb onze kaarten bij de blokker beseld...ik kan 'm hier niet laten zien helaas maar ze zijn heel mooi
@pluys... super! Echt te grappig gewoon! @french... wauw, wat is angelina een mooi meisje zeg! Hoe gaat het voor de rest met jullie?
wendyp,lucia: dank jullie wel!! De kaart is ondertussen wel weer iets anders geworden. We hebben nu de tekst smakelijke feestdagen en een heerlijk 2010 rechtsboven gezet, zo zie je beter dat er vlees op het bord ligt Nu maar afwachten hoeveel van de ontvangers het zullen snappen hahaahaha
ik ga nu ff off topic, maar er blijft maar 1 vraag door mijn hoofd heen gaan (het is een vraag aan de mensen die mijn tekst smakeloos vinden): Eten jullie vlees? Is dat vlees van dieren die een goed leven hebben gehad? Wat eten jullie met de kerst? Wat geef je je kleine te eten? (nu ik het terug lees zijn het meer vragen geworden) Okay nu weer ontopic! Wat een leuke kaarten komen er toch weer voorbij!! Moest ook erg lachen om Bumba (hier ook een bumba fan thuis!!)