Voor de babykamer heb ik een schommelstoel gekocht. Nu wilde ik een zilver hartje erop spuiten wat dus is mislukt. Er zit dus een vlekje op die ik wel camoufleren met zo'n tekst-sticker. Mijn man zegt "lekker boeiend, jouw afdelinkje".. De schommelstoel moet na zijn functie in de babykamer naar de chillzolder dus de tekst moet toch niet echt baby / kind gericht zijn. 'Home' is zo standaard en slaat nergens op haha. Wie weet een mooi, betekenisvol(??), geschikt woord (of korte zin -Nederlands, Engels, Spaans) voor op de stoel. Ik wil hem zo graag afmaken maar mis nu ff het wauw-gevoel. Terwijl ik zo trots was hahaha.
Hier wordt hij na de borstvoedingsperiode veel gebruikt als voorleesstoel, dus misschien daar een referentie naar?
Ja het liefst verf ik.. maar heb er ondertussen al drie of vier lagen opzitten en je ziet het erdoorheen. Zit nu te denken een soort houtlook te creëren met zwarte (en ook witte) wax. Of misschien met grijze verf heeeeele lichte strepen maken voor wat effect en daarmee de aandacht af te leiden van de vlek op de stoel.. balen dit!
Omdat hij straks uit de babykamer gaat en onze oudste ook lekker mag schommelen. Thnx voor het meedenken.