Via die app, Deedee? Want stel ik koop 4 dingen, moet ik dan van alle 4 een aparte bon? Elke bon mag je maar een keer inleveren? Of bedoelen ze dat je elk product maar een keer krijgt.
Ik maak altijd een boodschappenlijstje en hou me daar ook wel min of meer aan. Alleen als ik ineens iets bedenk dat ik echt vergeten ben, dan komt dat erbij. Ik ben niet zo van de impulsaankopen in de supermarkt. Wat ook scheelt is eerst eten en dan boodschappen doen en je menu aanpassen aan wat er in de aanbieding is. Ik schrijf altijd op dat ik fruit en groente mee moet nemen voor zoveel dagen en dan kijk ik ter plekke welke soorten in de aanbieding zijn en die worden het dan.
Ik laat de boodschappen ook bezorgen sinds een paar weken. I-de-aal. Niet alleen vanwege de impulsaankopen, ook omdat ik meestal geen auto tot mijn beschikking heb en lopend weekboodschappen doen met drie kinderen bij het buurtsupertje...no thanks. En kan ik ook nog eens makkelijk mijn lijstje copypasten uit m'n mailbox AH Achterham AH Augurken schijven AH Broccoli AH Gebakken kabeljauwburger AH Jazz appelen AH Kipfiletblokjes AH Komkommer AH Lekker op brood met zonnebloemolie AH Peultjes AH Ravigotte saus topdown AH Rundergehakt 3 AH Schouderham AH Slavinken 2 AH Speklap à la minute tandoori 2 Hardys Crest Cabernet Sauvignon Shiraz 2 Kanis & Gunnink Snelfiltermaling Pampers Luiers baby dry midi 3 Syoss Men power styling paste 2 >>Artikelen 110.79 >>UW VOORDEEL -38.66 ---------------------------------+ Subtotaal 72.13 Mooi weer voor een paar weken voorraad vlees en luiers
Onze boodschappen voor deze week (2 volwassenen + 2 kids): kg peren 1,79 kg minneola 1,49 zak appels 2,49 kg banaan 1,00 kg nectarines 1,49 2 doosjes druiven 1,60 Bloemkool 1,00 2* roerbakgroenten 1,80 3 komkommers 1,50 1 1/2 kg rundergehakt (bij de slager voor 6,50 p/kg) Vleeswaren hema: 100gr achterham 100gr katenspek 100gr frikandeau 100gr rookvlees (totaal 4,50 aan vleeswaren) Sandwichspread 1,39 Pot jam (budgetmerk) 0,85 Pot pasta (budgetmerk) 1,19 Pot appelstroop 0,85 2* extra vezelbrood 2,98 suikerbrood 1,79 Bruine busbrood 0,79 2* Boerentarwe 2,20 Dubbelvla 0,69 Perzikyoghurt 0,89 2*eigen merk optimel 1,70 halvolle kwark 0,85 fles curry 0,99 boter brood 0,69 Noedel gerecht kant en klaar 2,99 2 bakjes makreelfilet 4,00 (lekker op toostje/tussendoor) bieslookbrie 1,19 2 zakken lays chips aanbieding 2,00 zakje snoep voor de kids 1,79 Totaal deze week 58,78 uitgegeven. Ja, en dan zie ik jullie denken: wat weinig groenten Ik heb wat gerechten/diepvriesgroenten in de vriezer zitten. Deze week extra druk op het werk en ziekenhuisbezoeken. Ik maak het me makkelijk met koken. Deels dus uit de vriezer. Wat eten we: Vandaag: kantonese kip (wereldgerecht 1+1gratis) 250gr kip, roerbakgroenten + ui en een komkommersalade (zit dressing in verpakking wereldgerecht) Zaterdag: Groentensoep (zelfgemaakt uit de diepvries) met broodjes uit de oven. Zondag: weet ik nog niet. Misschien indische linzensoep. Daar heb ik alles voor in huis. Met geroosterd brood. Maandag: Zilverliesrijst, babi pangangsaus (zelfgemaakt uit de diepvries) met diepvriesboontjes Dinsdag: Aardappels, bloemkool met een rundergehaktbal Woensdag: Aardappels, gehakthachee met diepvries rode kool Donderdag: hele lange dag. Heb een kant en klaar noedelgerecht gekocht Ik bak er een ei bij en plakjes komkommer. Heb ook nog een zelfgemaakte tomatensoep in de vriezer. Doen we dat als voorgerecht.
(Bij een turkse winkel +- 30 euro) 3 kippenbouten (voor soto soep) 1,5 kilo kipfilet 1 kilo rundergehakt Zak vol pink lady appels 9 grote navel sinaasappels (Voor 4pers) Postelein Andijvie Bloemkool Witlof Verse knoflook Het vlees doen we mega lang mee, dit vriezen we in per portie. Normaal haal ik alleen kipfilet, dit keer extra vlees voor o.a soto. Ik ben dan altijd goedkoper uit. Zoontje krijgt elke dag fruit mee naar school. Daarnaast doe ik nog boodschappen bij de aldi, daar haal ik overige spullens zoals oa wc papier, kaas, yoghurt, bolletjes, eieren, meloen, perzikken, beleg, drinken, vlees, soms nog aanvullende groente ivm houdbaarheid etc daar ben ik meestal rond de 26 euro kwijt. Vandaag spinazie met kip & aardappeltjes
Ja tis echt fijn zo'n markt. En hoe later je gaat hoe goedkoper natuurlijk. Eerst waren de mangos 3 euro en toen ik even later naar de auto liep nog maar 2 euro, toch maar meegenomen haha.
Brood Gekookte worst Verse Jus Chocopasta wit Chocopasta bruin ei-pers (action) groente (bepaal ik in de winkel) Komt nog wel wat bij denk ik
Mijn boodschappen van net bij Lidl; Beenham 1.71 Tros bananen 0.68 3 tomaten 0.68 1 nectarine 0.40 4 appels 1.34 Aardappels 2.5 kilo 2.49 Komkommer 0.89 Bak druiven 0.89 Kebab 2.99 Spinazie 0.55 Dubbelvla 0.69 Yoghurt 0.69 Vanille vla 0.65 2 magere kwark 1.38 Soepgroente 0.58 Kipfilet tuinkruiden 1.09 Sla 0.69 Boterhamworst 1.05 Grillworst 0.95 Crème fraiche 0.39 Verse patat 0.99 5 halfvolle melk 2.75 Boter 0.69 Soeppakket 0.89 Smeerkaas 0.89 Muesli 1.55 Kip gerecht 1.49 Fruitsnack 1.19 5 pistolets vers 1.00 Voorgebakken broodjes 0.45 2 tijgerbrood bruin 1.90 Fijn volkorenbrood 1.19 Vaatwastabletten 2.79 Vochtig toiletpapier 0.99 Make-up doekjes 0.85 Toiletpapier 2.85 Soepballetjes 1.99 600 gram kipfilet 3.29 400 gram kipfilet blokjes 3.15 Totaal: 51.67 Wat eten we; Zaterdag; zelfgemaakte kapsalon Zondag: verse soep met broodjes Maandag: pannenkoeken (moet tot laat werken) Dinsdag: aardappels groente en vlees Woensdag: aardappels groente vlees Donderdag: rijstgerecht Vrijdag: patatdag Heb nog veel vlees/groente/fruit in huis dus dat scheelde deze week weer.
Vaak staan de acties ook op de producten. Je moet dan een foto maken van de product prijs en totaal prijs bon. Je kan dus meerdere producten op 1 bon. Je kan ook opsturen als foto maken niet kan maar dan ben je dus wel je bij kwijt.
Het is al gelukt, dankjewel! Heb wat dingen via Scoupy gekocht, oa tandpasta en sultana. En de website kortingisleuk.nl heeft ook zulke acties zag ik. Leuk boodschappen doen. 😃
Ik vind de zelf scan overigens ook wel erg handig, budget technisch gezien. Dan zie ik de totaalprijs en denk al snel "heb ik het wel nodig¨. frappant eigenlijk. Maar de pick up lijkt me ook heel handig, echter hier in de buurt is het nog niet. Het bezorgen van de boodschappen vindt ik wel duur. Deze zomer was het betaalbaar bij appie, maar ik ga er geen 7 voor betalen.
AH aardappels vastkokend 10kg Sperziebonen Wortelen Bloemkool 2st Asperges 500gr Gehakt snitzels runderlappen shoarma brood 6st suikerbrood 2st Bolletjes beschuit Jam hagelslag vleeswaren kaas pitabroodjes metworst melk chocolademelk toetjes boter croma koekjes fruit suiker melk waxinelichtjes cola en sinas sap tandenstokers Haarborstel rookwaren fles jack daniels Grote boodschap
Ik ben al weer bezig met de lijst samen te stellen voor volgende week Heb tot nu toe buiten vers brood om de dag a 0.79 cent nog niks extra's gekocht. Ik ga donderdag of vrijdag weer de nieuwe week boodschappen doen. Ik ben echt om met dat online boodschappen doen, ik bespaar genoeg om wat leuks in de potjes van de kids te doen aan het einde van de week Moet alleen nog voor 2 dagen een recept zoeken voor het avond eten. We hebben volgende week best een drukke week dus het word wat makkelijker dan afgelopen week. Ik heb nu staan: Zat: ?? ( dacht aan Mexicaanse wraps ) Zon: Gevulde Paprika's met zoete aardappels Ma: Nasi met kipsate ( voetbal training avond ) Din: ?? ( wil iets met groente maar nog geen idee wat ) Wo: Afbakbroodjes met soep ( voetbal training avond ) Don: Boerenkool met rookworst Vrij: Oven frites met sla en een verse hamburger. Jullie nog tips?
Ooo ja een hartige taart dat is een goeie. Dan doe ik de ene dag een Mexicaanse Tortilla taart a la Sonja Bakker ( we lijnen niet maar dat recept is gewoon lekker ) En dan die andere dag lekker een hartige taart met veel groente. Hmmm goed idee Tuc Thanx
Alles bij de Lidl dit keer: - 2 courgettes - bakje champigons - 1 flesje kookroom - 1 bakje hamreepjes - 1 pak rijst - 2 blikken kidneybonen - 2 blikken mais - 2 zakjes gebakken aardappeltjes - 1 pak roerbakgroenten - 1 tros bananen - 1 bakje druiven - 1 bakje perzikken - six pack cola - 1 pak magnum (lidl merk) ijsjes - 1 fles appelsap - 6 flesjes vitamin water - 1 pakje kipfilet ( beleg) - 1 pakje rosbief ( beleg) - 1 pakje cervelaat ( beleg) - 1 blok kaas - 1 pak volle yoghurt - 2 pakken volle melk - 2 pakken magere melk - 5 bolletjes mozarella - pak luiers - 2 pakken billendoekjes - 1 pak schoonmaakdoekjes - 1 fles shampoo - 2 dozen eieren - 1 pakje kruidkoekrepen Ik was 47,85 kwijt. Moet er wel bij zeggen dat wij nog voldoende brood en crackers hadden. Ook hadden we nog gehakt en kipfilet in de vriezer en een embalage bon van 7,-. Ook hadden we nog genoeg rozijntjes en andere snacks voor ukkie dus dat zou er normaal gesproken nog bij zijn gekomen. Wij maken eigenlijk altijd eten voor 2 dagen. Wij doen boodschapppen voor 2 volwassenen en een peuter
Leuk topic! Wij gaan nu iedere vrijdag boodschappen doen, dan zijn de kinderen beide op school (en psz), dus kan dan in alle rust. Afgelopen vrijdag was ons lijstje: Lidl: 5 kg aardappelen 2x 500g pitloze witte druiven 6 broden Totaal: 11,25 Jumbo: kilostuk kaas 8x liter halfvolle melk 2 volle yoghurt 2 vanillevla 3 roomboter (voor koekjes etc) zakje geraspte kaas 1 pakje slagroom kuipje halvarine 200ml crème fraîche vloeibare margarine pakje boterhamworst pakje snijworst 1 leverworst sandwichspread chocopasta 1x raak limonadesiroop 1x teissere limonadesiroop 2x dorito's 2x maggi basis voor uiensoep (pot) 1 rookworst (375g) blik gekookte ham 2 potten appelmoes 1.2 kg bananen 2 kg uien 1.4 kg prei 2 kg handsinaasappelen stoplicht paprika's kilo winterpeen 500g snoeptomaatjes vaatwaszout vuilniszakken Totaal Jumbo: 57,90 (inclusief koopzegels) Totaal aan boodschappen: 69,15 Wat we deze week allemaal eten: Ma: Chinese tomatensoep Di: rookworst/paprika/aardappelroerbak Wo: aardappelen, wortelen, vlees (nog in de vriezer) Do: aardappelen, bloemkool, vlees (in de vriezer) Vr: ham/prei quiche Za: Franse uiensoep Zo: Aardappelen, sperziebonen (pot), vlees (in de vriezer)
Hoe kopieer je dat dan? Bij mij staan er cijfers voor die producten, aantallen en prijzen erachter. Als ik het kopieer ziet dat er niet zo netjes uit Gisteren voor het eerst online besteld bij de AH. Heb me wel wat laten gaan. 107 euro Wel drinken voor 2/3 weken, toiletpapier,... normaal 40/50 euro per week ze komen het dinsdag leveren en mag mijn lijstje nog tot 12u vandaag aanpassen en staan ook nog 3 producten op waar staat, gratis toegevoegd. Koekjes en confituur. Krijg ik dat er gratis bij?
Hier had ml boodschappen gedaan zaterdag. Niet echt budget helaas Bolletjes 2x Boterhamworst Roasted potje Zeeuws spek Yoghurt Danoontje eigen merk Bakboter 4 Smeerboter 1x Melk 2x 2 liter Thee 2x Pindakaas Schnitzel 4 st Karbonades 3 st Tonijn blikje Mayonaise Pom duchess Doperwten Smoeltjes (voor school) Chocopops Eieren Bar le duc 2x Afwasmiddel Aanmaaklimo Totaal 45 euro
>>Artikelen <Gratis toegevoegd> Bonne Maman Aardbeien confiture 1 0.00 0.00 Lotus Dinosaurus melkchocolade 1 0.00 0.00 Milka Choco Wafer 1 0.00 0.00 <Albert Heijn> AH Aardappel rösties - 1× = 0.93 AH BASIC Babydoekjes - 1× = 0.99 AH BASIC Bakken en braden - 5 × = 2.25 AH BASIC Cola 6-pack - 2× = 5.88 Statiegeld 2 1.50 3.00 AH BASIC Koffiepads regular - 1× = 1.80 AH BASIC Kristalsuiker - 2× = 1.96 AH BASIC Witte tarwebloem - 1× = 0.35 AH BASIC Zuiveldrank aardbei - 1× = 0.55 AH Barbecue minikrieltjes - 1× = 1.00 AH Delicata reep wit/ crisped rice - 2× = 1.98 AH Fijne soepgroente - 1× = 1.99 AH Gekruide worstjes - 1× = 3.00 AH Hamburgerbroodjes - 1× = 1.19 AH Kaas flips - 1 = 0.75 AH Kleintje ijsbergsla - 1× = 0.89 AH Luierzakjes - 1× = 2.99 AH Pangasiusfilet tuinkruiden - 1× = 3.48 AH Scharreleieren klasse M - 1× = 1.29 AH Schouderham - 1× = 1.50 AH Toiletpapier zacht 2-laags - 1× = 4.29 AH Volle melk houdbaar - 6× = 4.86 AH Whisky cocktailsaus topdown - 1× = 0.89 AH Zaanse snijder bruin half - 2× = 1.30 AH Zigeuner gehaktschnitzel - 1× = 2.75 Aviko Franse frites - 1× = 1.85 Conimex Bakje gebakken uitjes - 2 × = 1.68 De Zaanse Hoeve Jonge kaas 48+ plakken- 2× = 5.18 De Zaanse Hoeve Kaas geraspt mild 45+ - 2× = 2.38 Fruitbox voordeelpakket - 1× = 9.99 Grand'Italia Penne tradizionali - 1× = 1.20 Kellogg's Cornflakes chocolade - 2× = 4.54 Knorr Mix 4-kazensaus - 1× = 0.73 Lay's Paprika - 1× = 1.29 McCain Mini smile'up original - 1× = 1.99 Mora Hamburger Xtra groot- 1× = 1.09 Nescafé Dolce gusto lungo intenso - 1× = 4.95 Olvarit Spaghetti bolognese wortel/ dop - 1× = 1.35 Olvarit Stoofpotje kalkoen/ wortel/ tom - 1× = 1.35 Olvarit Tonijn risotto/ rode paprika 15 - 1× = 1.35 Peijnenburg Ontbijtkoek - 1× = 1.13 Red Bull Energy drink red - 1 × = 1.19 Red Bull Energy drink silver- 1× = 1.19 Remia Mayonaise topdown - 2 × = 2.48 Smiths Ringlings onion - 1× = 1.24 Spa Intense bruisend mineraalwater - 3× = 2.49 Statiegeld 3 0.25 0.75 Verkade Reep melk - 1× = 1.09 Totaal 107 euro suiker moet ik dadelijk effe aanpassen anders heb ik voor 2 jaar suiker Groenten koop ik in een klein winkelke hier in de straat Eerste keer onkine dus heb me wat laten gaan