Hallo dames! Ik ben momenteel nog niet zo heel lang zwanger, ongeveer een maandje. (6 weken als je de 2 weken na de laatste menstruatie ook meetelt) Nu heb ik sinds afgelopen zaterdag na de gemeenschap last van roze en nu ook bruinige afscheiding. Ik weet dat dit heel onschuldig kan zijn omdat alles daarbinnen zo goed is doorbloed en dat er waarschijnlijk een vaatje is geknapt. Maar iedereen kijkt me er zo bezorgd bij aan als ik het vertel, helemaal omdat ik de laatste dagen lichte krampjes heb in mijn onderbuik. Ik word hier erg onzeker van. Kunnen jullie me helpen weer met beide benen op de grond te komen?
Ik heb dat ook altijd na het vrijen. Komt idd door de doorbloeding. Maar als je twijfelt of wat dan ook, zou ik zeker de vk bellen. Beter een keer te veel bellen, dan te weinig
Hoi, ik heb dit in het begin na gemeenschap ook gehad. Zolang het bij bruin bloed blijft en niet over gaat naar helder rood dan hoef je je in principe geen zorgen te maken. De krampjes zijn ook vrij normaal ivm het groeien en je organen worden opzij geschoven. Mocht je alsnog twijfelen an inderdaad even de vk bellen.
Dank jullie wel dames. Ik moet morgen toch nog even HCG laten prikken, kan ik er gelijk ook even naar vragen.
Hopelijk kan de vk je iets gerust stellen. Ik heb in de eerste 7 weken zonder dat ik gemeenschap had veel bloedverlies gehad. Zie mijn banner nu. Het hoeft niet altijd slecht te zijn.
Ook hier bloedverlies in de eerste weken, maar gelukkig, ze zit er nog. Het is dus niet altijd slecht nieuws.. Ik wens je veel geluk!
Hier ook veel gebloed, zelfs een dag zoveel dat ik met de ambulance ben afgevoerd naar het ziekenhuis, had veel pijn, enorme stolsels en echt extreem veel bloed meer dan een halve liter alleen al thuis..en de kleine zit er nog steeds. En heb nog steeds laat van bloedingen elke dag donkerbruin van kleur. dus het hoeft niet altijd erg te zijn
Jee wat heftig aardbeitje7! Gelukkig zit je kindje er nog. Bij mij is het bloeden inmiddels al gestopt. Er is me verteld dat het inderdaad waarschijnlijk om een klein vaatje gaat wat is beschadigd. Ik wist wel dat het heel onschuldig kon zijn maar door die bezorgde blikken van iedereen heb ik me wel even van de wijs laten brengen. Inmiddels ben ik al een stuk geruster. Bedankt allemaal!