Hoi dames! Heb vorige week vrijdag (denk ik) m'n eisprong gehad.. Nu een week later had ik met ineens veel dikke witte afscheiding. Zit een week voor NOD. Dit ben ik niet gewend! Zijn er meiden die dit herkennen en wat betekende dat voor jullie?
Voor mij betekent het vaak toch niet veel. Mijn menstruatie kan met veel mucus beginnen,, maar mijn zwangerschap begon ook met veel mucus
Ik heb dit ook tijdens 1 van mijn rondes gehad. Het was zo veel, ik dacht dat het misschien een positief teken was... maar helaas... Bij mij ziet iedere ronde er weer anders uit. Bij ieder steekje wat ik niet eerder gevoeld heb dacht ik misschien wel zwanger te zijn... maar dat heb ik nu wel afgeleerd... Wachten tot NOD en dan zie ik wel verder....
Heb ik ook vaak na de eisprong. Maar het betekende helemaal niets. Hopelijk heb jij wel goed nieuws!!
Kwam dit topic tegen en zie dat het voor jou een goed teken is geweest, gefeliciteerd meid!! Ik heb dit vorige ronde ook gehad (1e ronde was dat), was niet zwanger. Deze ronde heb ik dat niet, of het moet nog komen, weet iemand of dat per cyclus erg kan verschillen?