Mijn droomkeuken: Betonlook, hout, groot, tafel/bar, geordend, licht en handig ingedeeld! Een woonkeuken waarin iedereen zou willen eten en drinken en blijft hangen. Een gezellige uitstraling en een open haard om naar te kijken, bij te zitten. Liefste met uitzicht op een schitterende tuin en altijd mooi weer hihi.. Heerlijk om te dromen!
Oooohjaaaaaa wat vind ik DAT leuk om over te fantaseren... Ik zou gaan voor een keuken met de sfeer van een ouderwetse boerenkeuken, maar met een hip tintje. Musthaves: - kookeiland, of op zijn minst zo'n grote houten werktafel in het midden - ik ben een sucker voor Portugese tegeltjes, met zo'n vrolijke drukke print er op. Mag op de vloer, maar liever nog op de wand - ouderwetse oven! - veeeel bergruimte, maar niet alles uit het zicht. Plankjes met kruiden en specerijen bijvoorbeeld - en last but not least: een kruidenwand à la Masterchef australie. Met tuinman erbij, want mijn plantjes gaan altijd dood... Collage ter inspiratie?
Eentje met een robot die voor je kookt en waar ik recepten vanaf m'n smartphone kan intikken. Liefst dat hij het ook nog komt brengen. Zon chefkok moet ook weer salaris, eten en onderdak enzo. Neuh.