Dat zijn ook blauwe mini steentjes -ik dacht ook aquarium decoratie - maar mijn man geeft aan dat hij die van iemand overgenomen heeft met de rest van het kerstdorp . De sneeuw eroverheen geeft het nog een leuk effect zeg maar... Bij vijvertjes hebben we sowieso geleerd; eerst de buitenrand met grijze/bruine kiezels en dan 'vol' strooien...
Die boomhut is leuk zou ik ook nog wel willen -maar lastig om te plaatsen in de meeste kerstdorpen die we maken . Bij ons staan ze vaak wat 'voller' - en voor een boomhut heb je wel echt wat ruimte nodig...
leuk om de kerstman toren te zien echt een eyecatcher vonden wij ook. Hier doen de onderste lampjes het alleen niet altijd... maar verder is hij zo leuk!
Ja die toren is echt leuk! Heb hem voor weinig om marktplaats gekocht, omdat er bij 2 van die onderste boompjes het topje ontbreekt. Ze staan nu ook niet op de foto, wil ze nog bijwerken zodat het niet opvalt. Onhandig losse breekbare onderdelen
Ik vind het riviertje met de brug echt leuk en goed gelukt. En die boomstronkjes waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Wat een gave kerstdorpen komen er voorbij. Volgend jaar wordt het dus piepschuim inslaan.. kiezeltjes voor t aquarium.. nu al zin in! Wat een heerlijke werkruimte hebben jullie dan ook!
Hier dit jaar alleen een kleine display voor kerst, ga ik komend weekend mee beginnen. Voorgaande jaren wel wat opgebouwd maar met zoontje (bijna 4 ) is het niet te combineren. Gaat toch best veel tijd in zitten. Foto's zijn van vorig jaar en het jaar daarvoor.
Jij hebt ook al leuke dingen staan! Wil je er nog meer bij gaan zetten? (Of eerst even bevallen, gezien je banner )
Volgend jaar komt er meer bij hoop ik ik ga er nu ook niks meer aan doen. Eerst maar bevallen idd. Maar wil volgend jaar een riviertje met bruggetje, diverse hoogtes, etc. Maar weet niet hoe te beginnen. Dus ben blij met alle tips hier en inspiratie word alleen wel humeurig van de poppetjes die nu telkens omvallen op t sneeuwkleed en als ze dan eindelijk blijven staan banjert onze kat er door heen of bedenkt mijn zoon ze anders neer te zetten