Volgens mij heb ik deze nog niet voorbij zien komen, dus leuk om weer met elkaar te delen! Een foto is natuurlijk altijd leuk Ik werk niet, dus geen pakket. Mijn man krijgt normaliter altijd een verrassingsdoos met boodschappen e.d., maar dit jaar 40 euro i.v.m. corona. Daarnaast ook een bon van 250 euro vanuit het moederbedrijf in Ierland. Voor het eerst en absoluut welkom. Weet alleen nog niet van welke winkel of dat het bv VVV bonnen zijn.
Uhmmm dezelfde troep als altijd Oeps zei ik dat echt?! Vieze popcorn. Ijswafels. Zoute stokjes. Mandarijntjes in blik. Etc etc. Al 10 jaar het zelfde. Maaaaaaaar je mag eem gegeven paard niet in de bek kijken natuurlijk. Met een lekkere fles wijn of cadeaubon was ik een stuk blijer geweest.
Oef. Zou van mij ook niet hoeven. Ik kreeg een keer een pakket met alcoholvrije wijn deed je mij ook geen plezier mee haha
Ik weet niet of er een kerstpakket gaat komen (uitzendwerk). Maar hij is iig al thuis gekomen met een fles witte wijn.
Een pakket met allerlei etenswaar. En 2 paar sokken met het logo van mn werk haha. Zijn sokken van een bepaald merk die voor elk verkocht paar een paar aan daklozen schenkt.
Een kadobon van maar liefst 25 euro... Van een lokale winkel, je mocht wel zelf kiezen welke... vind het een onpersoonlijk kado.. vind een kadobon echt helemaal niks.. vind zo’n pakket altijd geweldig om uit te pakken. Manlief krijgt dit meestal, dus denk dit jaar ook...
Beiden eigen baas, dus tenzij we onszelf trakteren geen kerstpakket. Misschien dat ik nog iets krijg van mijn opdrachtgevers..
Is ieder jaar... dus heeft niks met de corona te maken.. Ieder jaar kunnen we kiezen uit de lokale kaasboer, wijnboer etc.
Ik krijg geen kerstpakket. Werkzaam voor de (relatief kleine) Nederlandse tak van een (erg groot) multinational met het hoofdkantoor in de VS. Mij is jaren geleden uitgelegd dat “zij in Amerika” onze kerstpakkettentraditie maar mal vinden en er daarom geen budget voor vrij gemaakt wordt . Jammer, maar het zij zo. Maar daardoor begrijp ik een aantal reacties hierboven niet zo, het is geen verplichting dat je iets van je werkgever krijgt, he? Dus het lijkt mij goed om elk extraatje te waarderen Mijn man krijgt doorgaans een cadeaubon met een heel leuk bedrag met daarbij een fles champagne. Hij krijgt elk jaar een ander soort bon, vorig jaar was het een dinercheque die - mede dankzij Corona - helaas nog ongebruikt thuis ligt. Benieuwd wat hij dit jaar krijgt
Wij krijgen een bedrag in waardemuntjes dat we kunnen besteden bij de lokale ondernemers in onze stad. Ik heb het gebruikt als bijdrage aan mijn nieuwe naaimachine.
- bio chips - doos toastjes - pot hummus - flex citroen limonade - pepermunt ballen - draadloze oordopjes - een hele lekkere dikke en zachte woondeken
Wij kunnen ook besteden bij lokale ondernemers. Omdat we over heel friesland zitten is dus in hele provincie. En in onze stad is de keuze altijd mwaah... en vind sowieso nu raar met corona dat het alleen maar fysiek kan dus na een winkel toe gaan.
Geen idee of wij dit jaar wat krijgen. Voorgaande jaren hadden we rond deze tijd het pakket, nu nog niks gehoord. Afgelopen weken al wel allemaal kleine attenties gekregen, ook erg leuk! Man krijgt naar eigen zeggen €250 aan bol.com bonnen. Ik vind het belachelijk veel en kan het me ook niet voorstellen. Hij heeft het in gedachten al besteed aan de playstation5.
Ik vind standaard dozen altijd heel saai en vooral een verspilling van producten. Ik kies het liefste zelf iets uit, ik ben benieuwd wat we dit jaar krijgen.