Ik heb ook zo'n uitpak vreetpakket gekregen. Vind het altijd wel wat hebben. Waaronder een blikje ragout, was perfect voor de actie voor de voedselbank op de school van mijn kinderen. Mijn man krijgt volgende week pas ergens zijn kerstpakket.
Ik moest in oktober aangeven van wat ik een cadeaubon wilde (kon kiezen uit 5 bonnen), gekozen voor de bol.com bon. Bedrag weet ik niet, zal wel niet zoveel zijn maar het is in ieder geval meer als niets Mijn man krijgt altijd een groot (goed gevuld) kerstpakket, diverse flessen wijn, chocolade ed van klanten en een hele fijne envelop van zijn baas
Wij hadden dit jaar een borrelpakket voor bij onze online bijeenkomst, een vrije keuze bij cadeau4jou èn een Cadeaukaart van €100 te besteden bij AH!
Wij hebben een code waarmee je zelf een cadeaukaart kan kiezen twv €25 Ik ben tevreden hoor. Kan ik zelf wat kiezen voor iets nuttigs ipv een pakket waarvan je de helft niet gebruikt.
Mijn man een cadeaubon waar hij bij honderden webshop kan kiezen. Hahahaha 90 procent nog nooit van die sites gehoord dus vraag we af of dat het wat is hahaha. Gelukkig staat de wehkamp en blokker er ook op. Beide doen we vrijwilligerswerk en die halen we volgende week op. Aangezien we dit jaar weinig konden betekenen vonden we dat onnodig maar we moesten echt komen van de coördinator vrijwilligers, ze komt je halen als je niet komt hahaha. De plaatselijke dingen is juist leuk, ik heb 2 jaar geleden een bon gekregen om koffie/thee te drinken met een stuk gebak voor 2 personen. Vond dat een super leuke attentie. Ze kunnen het toch nooit goed doen voor iedereen.
Ik vind het altijd zo leuk om te lezen maar bij ons is het altijd Max 10 euro en dan iets vaags. Heel jammer
Ik werk nu niet meer, maar hiervoor al jaren geen kerstpakket gehad ook al werd er binnen het bedrijf wel kerstpakketten uitgedeeld. Gedetacheerde waren minder ofzo, kwam ieder jaar commentaar op vanuit het eigen personeel. Man heeft een cadeaubon van james nog iets gekregen. Moeten nog wat uitzoeken, vorig jaar hebben we een weekendtas gekozen nu nog geen idee.
Haha, mijn man werkt ook voor een Amerikaans bedrijf en die krijgt dus ook geen kerstpakket, wel meestal een eindejaarsbonus en dat gaat meestal om best veel geld, dus als je erover nadenkt veel beter . Ik werk niet, dus hier dus niemand een pakket en dat zou ik jammer vinden als we geen 2-maandelijkse delicatessenbox zouden hebben, dat is ook net een kerstpakket in december
Ik krijg altijd een vvv bon. Niet persoonlijk maar wel praktisch en we betalen er elk jaar het fotoalbum van ons gezin van dat jaar mee Mijn man krijgt meestal een uitpakpakketje.
Toen we nog in NL woonden kregen we er ook geen, mijn man werkte destijds voor een Amerikaans bedrijf. Ik legde de link toen niet zo (wij vieren nl geen kerst) maar nu is het me wel duidelijk.
Wij zijn net 2 weken geleden overgenomen door een kinderopvang organisatie. Heb dus geen idee wat ik daar kan verwachten Normaliter kregen we een leuke bon en een kerstfeest met alle collega's, vrijwilligers en stagiaires
Wij krijgen via de post een cadeau met een boek en daarin een code om zelf wat uit te zoeken. Zal rond de 15e bezorgd worden. Man heeft een vuurschaal met van alles erbij gekregen, was een leuk pakket.
Normaal krijgen we hem altijd de week voor Kerst, laat ik dan nou net vrij zijn dus zal wel tussen Kerst en Oud&Nieuw worden voor mij. Wel altijd een door de baas zelf samengesteld pakket, ene keer spreekt het meer aan dan de andere keer. Maar vind het echt tof dat het met zorg wordt uitgezocht.
Een cadeaubon en een pakketje met Italiaanse producten (en hoewel ik het waardeer, hadden ze dat geld van mij mogen besparen ik vind de chocoladeletter met (voor alle medewerkers hetzelfde, maar wel door iemand zelf bedachte) gedicht erbij die we met Sinterklaas krijgen dan vele malen leuker).