Ik kreeg een bon van 30 euro om uit te zoeken, 2 kaarsen en een thee pakket en een pakketje met lekkers en een wijntje. van mijn andere werkgever nog geen idee, waarschijnlijk een bon van de winkel zelf
Ik kan mijn eigen kerstpakket kopen maar ik geef mezelf niks. Meestal zoek ik iets leuks uit wat ik verzamel maar ik kon dit jaar niks vinden. Mijn man krijgt meestal pas tussen kerst en oud en nieuw iets. Dat is vaak een Gadget.
Een echt kerstpakket kennen ze niet in België Mijn man krijgt wel altijd een dikke bonus eind december. Ook mag hij een pakje kiezen ter waarde van 50euro (uit een lijst van 70 cadeaus). Je kan die 50 euro ook 40 euro + 10euro goed doel doen of volledig richting het goede doel. Voor de kinderen kregen we ook elk een bon van 25 euro (doordat het Sint feest niet kon doorgaan). Oh en hij kreeg van een grote klant champagne en 3 mondmaskers met hun bedrijfslogo op.
Mijn man krijgt al jaren zo'n link naar een geschenkenwebsite en mag dan voor een x-aantal punten aan geschenken uitzoeken. Dus bv 1 grote cadeau of meerdere kleintjes. Vorig jaar kozen we (ik mag mee kiezen ) een nieuwe hapjespan en hebben we de rest van de punten gedoneerd aan het goede doel. Nu is het kerstpakket nog niet binnen, maar ik denk dat het weer hetzelfde idee wordt.
Hier is het nog even een verrassing. Mijn man krijgt eind volgende week zijn kerstpakket maar wat dit is weten we nog niet. Vanuit mijn werk nog niks gehoord over een kerstpakket dus dat is nog even afwachten. Het is nog nooit gebeurd dat we geen kerstpakket kregen maar er zit altijd wel heel veel verschil in.
Ik heb weer een bon van tintelingen gekregen voor een leuk bedrag. Alleen jammer dat je daar dit jaar geen cadeaukaart van Bol.com kunt bestellen.
In principe is het een cadeau twv 42€, maar dit wordt aan een goed doel geschonken en de werkgever verdubbelt het bedrag. Indien je toch het cadeau wil, moet je een "opt out" doen van de gift...
Een sjaal... Heb nu 3 sjaals liggen die ik in de 6 jaar dat ik hier werk heb gekregen. Mijn man heeft een Italiaanse pakket met allerlei lekkers van absurde prijzen. We zoeken het altijd even op omdat de vrouw van de baas een dure smaak heeft, die zoekt het uit. Maar wel leuk.
Ik werk niet, dus krijg geen kerstpakket. Man had vorig jaar een cadeaubon en een popsocket (die door mij zeer goed is gebruikt ) Dit jaar bezuinigt zijn bedrijf en heeft hij ontslag genomen dus ik vermoed dat er niets komt
Vorig jaar hadden we een fusieke kerstmarkt waar je dingen online kon uitzoeken en nu online vanaf maandag. Ik had gehoopt op gewoon een bol.com bon. Hoop dat die misschien ook verkrijgbaar zijn. Vorig jaar tig rondjes gelopen maar niks echt van mijn gading.
Wat vroeg allemaal. Wij hebben normaal gesproken een kerstmarkt waar we wat mogen uitzoeken. Alleen ik verwacht nu wel iets over de post. Vorige week hebben we een heerlijk sinterklaaspakketje gekregen
Ik heb geen idee. Ben in september bij een nieuwe werkgever begonnen en heb geen idee of en wat ze hier doen. Ik laat me maar verrassen
Ik heb een eigen bedrijf en dus eigenlijk geen kerstpakket maar ik heb mijn zus bereid gevonden er eentje voor me samen te stellen haha. Dus dat wordt vast een succes! :-D
Hmmm ben ik de enige die dit best een rare constructie vindt? Lijkt mij eerder logisch andersom; dat je kan kiezen als je het wil doneren... Maar standaard het cadeau krijgt. Waar kies je voor??
Hier geen Kerstpakket, man wel. Ben benieuwd. Ik vind het altijd heerlijk, zo'n traditioneel verrassingpakket. Ook al gebruiken we zelf de helft niet omdat we meer van het 'normale eten' zijn, kan ik vast wel iemand anders blij mee maken