spareribs, spareribs, spareribs!!! Die zijn t leukst qua effect maar dan je man laten vissen (hint: bij t bot pakken is zinloos, je trekt t bot er compleet perfect schoon uit) of: bbq pulled chicken, zwolsche runderstoof, poor mans stew, goulash, chili con carne, kippensoep, roti..... nog niet te beginnen over de stoofpeertjes. Foccacia is me nog niet gelukt die kwam mn pan uit, dat was zo hoog als breekbrood
Mijn man krijgt een 13de maand en verder een kerstpakket met de chocolademelk, wijn, koekjes, windlicht etc. Zo enorm leuk, zo heb ik ze het liefst. Ik werk sinds een jaar bij een andere huisarts, ik heb geen idee nog over hoe en wat. Ik ga iig een lekkere taart oid bakken en dan uitdelen. Dan doe ik ook 'iets'. Nu al zin in
Ik krijg het aankomende week. Het bedrijf waar ik werk bestaat 100zoveel jaar. Er was dus ook een groot feest gepland wat uiteraard niet door is gegaan. Daarom pakken ze met het kerstpakket extra uit. Mijn manager is superenthousiast dus ik ben heel nieuwsgierig!
Da's idd het psychologische spel hé? Want wie stuurt expliciet een mail dat (de waarde van) jouw pakket x 2 niet naar bv moeders in nood gaat,maar onder jouw kerstboom moet komen te liggen. sommigen doen het wel uit principe, omdat giften vanaf 40€ fiscaal aftrekbaar zijn, maar onder deze vorm krijg je die niet want uiteindelijk heb je op papier niets geschonken. Bij mij gaat t naar het goede doel
slowcooker van 4.5 Liter en nog lekkers erbij. (o.a. voor de slowcooker) wooow! Mijn eigen cooker is maar 2.5 liter, ooooh super blij mee!
Vriend een bon van bol. Ik mag morgen mn pakket ophalen via een drive in. Vraag me af of dat nog doorgaat na de maatregelen van vandaag.
Jaaa, ik kreeg vandaag toch een leuk pakket van mijn grootste opdrachtgever! Een doos met minikerstboompje incl alles wat je nodig hebt om hem leuk te versieren (lichtjes, balletjes, slinger, zuurstokje) met kaarsen, flesje prosecco en setje handcreme/lippenbalsem. Daarbij nog een bol.com bon en van een patient een doosje bonbons.. Ik voel me verwend, superleuk!
Ik krijg geen kerstpakket meer (want geen werk). Maar ik gaf het eet-pakket altijd ongezien weg aan mijn moeder die er dol op is (en het goed kan gebruiken). Als ik zo'n pakket zou krijgen zou ik hem wederom weggeven. Man kon kiezen uit een paar dingen en koos voor een espressomachine. Ook al afgesproken dat hij hem op zolder neerzet
Een netjes gevulde doos met a merk. 50 euro kadobon bij mijn werk te spenderen(supermarkt) en 150 bonus ( wel nav corona maar is afgelopen week al gestort, naar rato van mijn contract uren)
Ik schaam mij een beetje maar krijg 4 kerstpakketten en een bonus. pakket 1: een grote reistas inclusief een boekje met tips voor weekendjes weg. Voor als we na alle ellende weer eens weg mogen. pakket 2: houten plank , zoutjes , prosecco en ander lekkers, mooie kaarsen. pakket 3 en 4 komen ws vandaag.
Wat een leuke pakketen komen er voorbij . Leuk om te lezen. Wij hebben allebei nog niks gehad, maar ik gok dat we hetzelfde krijgen als andere jaren: mijn man een goedgevuld levensmiddelenpakket en ik een cadeaubon van bol.com (van 30 euro).
Mijn pakket word ergens deze week bezorgd en mijn man kan zijn pakket morgen via een drive-in ophalen.
Ik krijg geen kerstpakket maar mijn man krijgt altijd een leuk verassingspakket. Dus dat zal waarschijnlijk dit jaar ook zo zijn